Skip to main content

Hey,

Ik zit nu in een relatie, we hebben al bijna 2 maandjes en we zijn er allebei klaar voor om seks te hebben. We hebben het allebei nog niet eerder gedaan. En weten dus ook allebei niet hoe. Wel hebben we elkaar handjobs gegeven maar ik vind het wel spannend. 

Aangezien ik niet wil dat het akward word of iets, het hoeft ook niet perfect te zijn maar wel dat ik me er fijn bij voel. Heeft iemand misschien tips of dingen die ik moet weten voor mijn eerste keer.

x

Hey! 

Ga samen eens overleggen en bespreken wat je wil doen, dan is het niet eng en doet er niemand iets wat ze niet willen. Zorg dat je alle juiste middelen ook in huis hebt. Ik denk dat het zoals ik al zei vooral belangrijk is om dit samen te doen, ook voor jullie band en vertrouwen!

Groetjes Lucas 


-onnodige quotes verwijderen-

Hey!

Dankjewel Lucas! 


heyy, 

Ik snap dat de eerste keer spannend is en dat is het ook . Ik ben sinds de week van 28 september pas ontmaagd ik heb wel een tip doe aan voorspel dat maakt het leuker. En praat over wat jullie fijn vinden en wat niet stel grenzen voor elkaar het moet voor jullie allebei goed voelen. 

PS gebruik wel een condoom he😉


Reageer