eerste keer afpreken met jongen

  • 8 November 2017
  • 3 reacties
  • 783 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoiii,
ik ben dus al iets van 3 weken lang aan het snappen met een jongen uit mijn klas. En we gaan vrijdag dus afspreken.
alleen ik weet niet zo goed wat we kunnen gaan doen (we hebben maar iets van 2 uur, want ik heb ook nog een feestje s'avonds dus ik kan niet heel lang). en ik vind het dus best wel spannend omdat we dus nog niet zoveel in rl gepraat hebben, en dan ben ik bang dat er allemaal awkward stiltes komen enzo. We hebben dus ook nog niet echt een plek afgesproken, ik wil liever niet bij mij thuis.
Dus heeft iemand misschien tips, of weet iemand wat we kunnen gaan doen?

3 reacties

Hi Moonlightarii,

even de stad in, weet niet of het koopavond is bij jou en dan ff iets eten bij Mac of Febo ofzo of alleen milkshake halen en kletsen idk. Kun je daarna met een volle buik naar je feestje.
Dat praten gaat vast vanzelf. Je kunt het overal over hebben. Wie of wat je voorbij ziet komen, Wat je vanavond (feestje) gaat doen of in het weekend. Hobby's, over vrienden en uitgaan en natuurlijk over HEM haha, je wilt wel wat over hem te weten komen toch?

Groetjes,
M&M's
Kzou hem gwn aanraken. Werkt altijd. Mss nog een beetje zoenen ofzo. Dan is je 2 uur zo voorbij.
Badge +1

-Onnodige quote verwijderd-

Hahaha dat kan ook maar miss is ze te jong ofz..😂

Reageer