Eerste keer...

  • 3 April 2023
  • 7 reacties
  • 471 Bekeken

Badge
  • Weet de weg
  • 14 reacties

Hi! Ik ben Liam,, 12 jaar en heb gisteren me toch eens iets meegemaakt. Ik woon zelf in Zuid Holland,  maar heb een vriendje die in Flevoland woont. Hij is 16 en een echte schat. We kennen elkaar alleen niet zo lang, zo'n drie weken. We zijn al vrij snel nadat we elkaar online hebben ontmoet een relatie gestart. Hij is echt top: aardig, respectvol, schattig, een soort van nerd (waar ik best van houd) en al met al een droom jongen voor mij.


We zijn ongeveer een weekje na de start van onze relatie over een ontmoeting tussen ons gaan praten en dat is dus gisteren gebeurt! Het was erg spannend, vooral door ons leeftijdsverschil maar alsnog hadden we een leuke dag. We zijn een beetje gaan wandelen in een park en door winkels gedwaald tot we dus een kleding winkel in liepen en hij zachtjes zij "ik ga naar het achterste pashokje, jij pakt iets en volgt me." En hij liep weg.

Dus ik pakte maar een random trui die volgensmij voor kleuters bedoeld was maar hè, boeie. En daar gaf hij me dus mijn eerste tongzoen en het was zo vreemd maar toch ook- goed? Maar van het een kwam het ander en boem half naakt in een pashokje. Dit was de eerste keer ooit dat ik een jongen had gepijpt.

Ik zei dat hij niet in me kon omdat ik daar nog niet klaar voor was en daar had hij gelukkig geen problemen mee. Het was erg spannend en hij nam eigenlijk de hele tijd de leiden omdat ik helemaal versteef maar na een tijdje voelde ik me iets veiliger en begon hem zelf te grijpen etc. Dit was een soort nieuwe wereld die voor me openging want nogmaals, het was mijn eerste keer dat ik zoiets had gedaan. Hij was toen we klaar waren ook erg eerlijk en gaf me wat tips hoe ik het beter kon doen de volgende keer en vroeg mij ook wat ik vond dat hij beter kon doen.

Ik vind dit dus een gezonde relatie met genoeg communicatie en respect voor elkaar maar ons leeftijdsverschil is best groot. Ik word in Juni 13 en hij in December 17 en als we 14 en 18 zijn is het dus wettelijk illegaal maar ik vind dat deze relatie gewoon moet kunnen en hij and i quote "Als ik 36 en jij 32 gaat niemand het boeien." Waar ik het dus mee eens ben. Iemand die hier anders over denkt? Ik wil graag je mening horen. Blijf wel respectvol!

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit. 
zie ook forumregel 6: plaats geen persoonsgegevens op het forum .


7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Wat zeg je? 12 en 16? Kom op, jullie zitten in een hele andere levensfase. En als je elkaar pas 3 weken kent, ken je elkaar niet super goed. Kan echt niet dit.

 

En lange afstand relatives werken vaak maar heel even en daarna is het super vermoeiend.

 

Eens met de bovenstaande reactie.

Jij zit nog op de basisschool of net op de middelbare terwijl hij al bijna aan zijn examen zit. Ik wil niet perse zeggen dat het echt niet kan maar het is wel iets om rekening mee te houden. 

Reputatie 4
Badge +3

dit kan eigenlijk echt niet , 12 en 16 is illegaal met seks sowieso . en je kent hem 3 weken , dat is ook zo’n gigantische rode flag . ik zou hier gelijk mee stoppen want hij heeft wss niet echt goede bedoelingen hiermee. en hij is veel volwassener dan jou dus ja eig vind ik dit niet zo’n goed idee..

Reputatie 7
Badge +15

Ik ben het eens met de bovenstaande reacties, 

jij bent 12, hij 16, hij haalt binnenkort zijn diploma, jij zit/ gaat (bijna) naar de brugklas, dan is het in mijn ogen een (te) groot leeftijdsverschil. 
 

aan de andere kant, zijn er ook relaties van 16, en 12 jarige die kunnen werken. Maar dan moet je wel echt je grenzen aangeven, en hij moet die dan ook accepteren. 
 

en om even terug te komen op: “als we 36 en 32 zijn boeit het niemand” klopt, dan is dat leeftijdsverschil “normaal”.  
jullie zitten in 2 verschillende fases. Met 32&36 valt dat wel mee. 
 

Mij_Niet_Gezien 

Hey,

Ik ben het met de bovenstaande reacties eens. Je bent 12! Bovendien het was de eerste ontmoeting, je kent elkaar 3 weken, dan kan je dit echt niet doen. 16 en 12 jarige kunnen best een relatie hebben, maar dan moet de 12 jarige mentaal volwassener zijn, je moet dan elkaars grenzen accepteren en nooit dat soort dingen doen.

Dit is volledig mijn mening, dus het is geen haat.

Ik weet niet wat pijpen is, maar hoef het ook niet te weten.

Adios!

Reputatie 7
Badge +17

Eens met de andere reacties. 12 en 16 is heel wat anders dan 36 en 32, dus die vergelijking klopt echt niet.

Ik vind het sws geen gezonde relatie want hij oefent al op een bepaalde manier macht over je uit.

Reputatie 3
Badge +1

Hallo!

Ik heb niks tegen relaties van verschillende leeftijden, maar 2 andere dingen vind ik wel raar

1. Je kent elkaar 3 weken, dat is opzich oké maar dan als seks?

2. Seks zou ik echt mee wachten en zeker niet in een winkel🤦‍♂️🤣

En dan toch een 3e ding: hij oefent inderdaad macht op je uit, niet alle mensen zijn zo maar toch..  straks dan ben je al zwanger op je 14e…

Je moet zelf maar kijken wat je hier mee doet..

Groetjes van x_anoniem

Reageer