eerlijkheid duurt het langst

  • 30 May 2022
  • 0 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hij is 20 en ik ben 15.

 

Volgens mij heb ik al wel weer genoeg gezegd. Jullie snappen het allang met  deze 1e zin. Hij misbruikt je, maar je bent te naïef, te jong, te verliefd en te gemanipuleerd om het in te zien. Maar dit keer is het écht anders. Ik ben vorig jaar misbruikt door een 21-jarige toen ik 14 was. Ik heb er veel van geleerd, zelfs al was het niet mijn fout. Vandaag vertelde ik aan de 20-jarige, mega impulsief, zomaar uit het niets, dat ik verliefd op hem ben en dat is niet gelogen. Maar nu pas realiseer ik me de gevolgen ervan. Het gaat nooit meer hetzelfde zijn.Ik hou zoveel van hem, en dat slaat nergens op. Hij geeft mij het minimale en mijn standaarden zijn te laag door mijn eenzaamheid. We gaan misschien binnenkort afspreken. Hij heeft me verteld dat hij het vervelend voor me vind dat ik gevoelens voor hem heb, omdat dat natuurlijk niet gaat aangezien het niet wederzijds is. Hij is de laatste persoon op aarde die iemand zou misbruiken. De laatste persoon op aarde die mij op ook maar een manier zou proberen te seksualiseren. Hij is er altijd voor me, helpt me. luistert naar me, steunt me en ik ben hem daar ongelofelijk dankbaar voor. Hij heeft iets speciaals, iets magnetisch, Ik kan nergens anders meer aan denken dan aan hem. Hij is het enige waar ik interesse voor heb.

 

Ik ben simpelweg hopeloos verliefd. Verliefdheid die nergens op slaat. Verliefd zijn op iemand waarmee het nooit iets zou kunnen worden.

 

Het is pijnlijk, maar veel beter niks romantisch, dan wel, met ons leeftijdsverschil. Ook al verlang ik natuurlijk diep van binnen met alles in me naar hem. Als ik in slaap val, droom ik over hem. Ik weet überhaupt niet of het een obsessie is of een verliefdheid, volgens mij, maakt het ook niet zo super veel uit. Ik zou hem nooit vergeten. Ik wil elk detail over hem en zijn leven. Ik wil hem. Maar ik moet accepteren dat dat nooit realiteit zou worden. Het is het niet waard. Het komt goed. Ik hou van hem als een vriend, maar stiekem zou ik hem altijd zien als meer dan dat. Sinds vandaag is dat niet zo stiekem meer. Ik weet niet of er spijt van moet hebben. Ik denk het niet, want ik ben eerlijk geweest tegenover hem & eerlijkheid duurt het langst.

 

Liefs,

-xx-

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer