Eenzaamheid

  • 29 February 2024
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik heb helemaal niemand om wat leuks mee te doen en voel me een beetje eenzaam. Ik heb weinig tot geen vrienden, dus het is moeilijk om aan iemand te vragen van “zullen we wat doen?” Mijn vader en moeder zijn beide gescheiden, maar sinds mijn vader met pensioen is gegaan en na de dood van mijn opa, ben ik bijna niet meer bij hem in het weekend. Normaal gesproken gingen we altijd wel iets doen, maar nu doet en wilt hij helemaal niks meer. Mijn moeder is druk bezig met anderen dingen en heeft ook niet altijd tijd voor mij. Ik weet niet meer zo goed wat ik nu kan doen. Ik praat nu ook al een maandje met een meisje via Snapchat. Ik vindt haar erg leuk, maar geen idee als zei hetzelfde denkt als mij, dus weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik wil zo graag wat gelukkiger in het leven staan, maar dat is helaas voor sommige zoals mij erg moeilijk. Heeft iemand misschien tips, over hoe ik hier het beste mee kan omgaan. 

 

Gr


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @dave_12345 

Ik vind het heel vervelend voor je, ik had er zelf ook mee temaken, het gaat nu gelukkig wel iets beter.
Ik heb (hoe lastig het ook is) nieuwe vrienden gemaakt met mensen uit mijn eigen klas, nu voel ik mij gelukkig en af en doe doen we wat leuke dingen.

Misschien kun je met de vrienden die je nu hebt, ookal is het niet veel, toch nog kijken of jullie iets leuks kunnen doen. Misschien dat je ook zo je vriendenkring kan uitbreiden ofzo.

Qua het meisje, ik zou zeggen, vraag het gewoon aan haar! Wie weet heb je raak.

Groetjes ItzJustin

Reageer