Vraag

een vriendin van mij heeft sarcasme

  • 13 November 2020
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey mijn naam is Chance,

Ik heb een goeie vraag kijk ik en mijn vriendin sturen elke Dag naar elkaar via snapchat en ik stuur haar elke dag of Alles goed gaat met haar en zij zegt ja ja alles gaat goed Met mij maar ondertussen zie ik dat ze er niet goed Uitziet ze ziet er dan droevig uit of soms boos ik wil haar Graag helpen ik vindt het zo erg voor haar kan ik haar Karakter veranderen? Kan er iemand mij daarbij helpen? 

Aub reageer dankje.


1 reactie

Heyy

Het is redelijk lastig denk ik om iemands karakter te veranderen. Je kunt wel proberen haar te zeggen dat je die sarcasme niet zo leuk vindt, dan zal ze er misschien een beetje op letten. 

Misschien is het ook geen sarcasme. Wil ze geen aandacht trekken ivm problemen. Wil ze niet dat je je iets aantrekt van haar problemen. Als je ziet dat het niet goed gaat, heb je het dan al gwn eens gezegd. Als dat niet het geval is, zeg dan gwn zoiets van ''je ziet eruit alsof er iets is'' of iets in die aard. Dat ze weet dat je doorhebt dat ze zich slecht voelt. En weetje, als zij niet wil praten kun jij weinig doen. Je kunt alle goodwill van de wereld hebben, maar als de persoon die je wilt helpen het zelf niet wil wordt het moeilijk.

Groetjs

 

Reageer