Skip to main content

Heey!

Ik ken dus een vriend waarmee ik regelmatig contact mee heb en ik vind hem ook een beetje leuk en heb idee hij mij ook, Maar er is iets waarop ik mij kapot kan irriteren namelijk hij is echt een betweter :/

Als ik dan bijvoorbeeld iets zeg dan zegt hij wtf zeg jij je weet dat elke… 

En dat doet hij heel vaak en het maakt mij ook erg onzeker want ik zit op vmbo en hij vwo dus ik ga er altijd vanuit dat hij gelijk heeft of tenminste ik doe maar net alsof ik het altijd met hem eens ben terwijl ik dat niet ben maar ik wil er niet tegenin gaan…

Heb al iets eerder er van gezegd dat het irritant is maar hij blijft door gaan!

Zou het zijn dat hij zichzelf wil bewijzen tegenover mij of dat hij zelf heel onzeker is of dat hij zichzelf beter moet voelen en mij daarom gebruikt omdat ik op vmbo zit of?

Let me know :)

Hoii,

Wat goed dat je al een keer hebt aangegeven dat je het irritant vond. Wel jammer dat hij dat helaas niet goed heeft opgepakt. De vragen die je hier stelt kan je beter aan hem stellen. Gewoon zeggen van ‘hey ik merk toch dat je er mee doorgaat...’. Over je gevoelens praten is heel belangrijk!! vooral als je in een relatie zit. Als hij hierna er toch mee doorgaat moet je goed gaan nadenken over wat jij wilt. Als jij hier niet mee kan leven is hij misschien niet de prins op het witte paard voor jou ondanks dat je hem helemaal geweldig vind. Ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt!!

xxx

 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon


Dat is gewoon wie hij is, zeker als je het al vaak hebt aangegeven. Je moet er mee leven, denk ik. Maar hij doet het denk ik niet om zich te bewijzen, meer omdat hij het leuk vindt over dingen te praten en ik denk ook juist dat je er tegenin moet gaan. Zo ontstaat er een gesprek en dat is leuk en zo leert hij jouw blik ook kennen.


Hey

Ik zat soort in dezelfde situatie maar ik heb gezegd dat ik het heel irritant vond en hij is ermee gestopt of nou ja hij heeft dit al heel lang niet meer gedaan dus ik denk dat hij er rekening mee heeft gehouden en idd zoals hier wordt gezegd sommige mensen zijn zo.


Reageer