Vraag

een van mijnvrienden heeft een crush op mij

  • 20 March 2023
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoiiii, een van mijn beste vrienden heeft een mega crush op mij dus ja ik niet op hem. Ik durf hem ook niks erover te zeggen want ik ben bang dat ik hem kwets… hij heeft me echt een paar keer tja “uitgedaagd “ en ja dat was raar. Ik wil wel gwn vrienden met hem blijven maar zegmaar niet meer.  Ik ben trouwens een meisje. Kan iemand mij helpen???

xxx me


4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik zou toch proberen heel duidelijk te zeggen dat je hem niet leuk vind en dat er geen kans is dat jullie iets zouden krijgen.

Reputatie 1
Badge

Ik zou toch proberen heel duidelijk te zeggen dat je hem niet leuk vind en dat er geen kans is dat jullie iets zouden krijgen.

Thx voor de tip. Ik hoop dat hij het dan goed opvat want ik ben niet zo van harten breken😕 Ondertussen heeft ook nog een kind dat mij wel maar ik hem niet ken een crush op mij… Rip

Reputatie 1
Badge

Sorry 😦

 

**door te rollen kom je ook vooruit**

Badge

kijk ik wil niet dat ene kind zijn maar ik heb dit ook gehad met m,n vriendin, we hadden voor 1 jaar en toen was het uit want we maakte veel ruzie, we waren al sinds de peuterspeelzaal vriendinnen en ja nu hebben we geen vriendschap meer dus als ik jou was gewoon nee zeggen

Reageer