Vraag

Een relatie met iemand waar ik niet van hou

  • 10 November 2020
  • 11 reacties
  • 158 Bekeken

Badge

Oke, ik dus ik heb gisteren met iemand een relatie gekregen waar ik vanochten achter kwam dat  ik niet van haar hield. ik weet niet hoe ik het haar moet vertellen. 


11 reacties

Hey,

Het beste is om het eerlijk aan haar te vertellen. Probeer met haar hierover te praten en geef aan wat de reden(en) zijn waardoor je toch niet geïnteresseerd bent. Beter optijd aangeven, dan later en haar pijn doen en zelf met een schuldgevoel zitten.

Reputatie 3
Badge +3

Hoe langer je wacht, hoe moeilijk het word om te doen en ook hoe pijnlijker het word voor hem

Badge +4

Zoals ze al zeggen het beste is voor het te vertellen als je bijv wacht en komt ie erachter heeft ie er nog veel meer last van als je het lastig te vertellen vind doe het via een briefje dat komt minder hard aan dan een appje bijv

Reputatie 2
Badge +1

Geef het wat tijd leer diegene beter kennen maak het niet gelijk uit 

Reputatie 3
Badge +4

Geef het wat tijd leer diegene beter kennen maak het niet gelijk uit 

Ben ik het niet mee eens,

Ik zou het vertellen. Het is namelijk redelijk naar als de liefde van een kant komt.

 

Je zou haar beter kunnen leren kennen, maar doe dat niet op relatie-basis. Op dit moment houd je niet van haar, en dat is prima, maar als je haar niet eerlijk vertelt dat je niet van haar houdt ben je oneerlijk bezig. Ga met haar het gesprek aan en vertel eerlijk hoe jij je erover voelt. Dan kan er altijd nog iets uit opbloeien.

Reputatie 2
Badge +1

Je zou haar beter kunnen leren kennen, maar doe dat niet op relatie-basis. Op dit moment houd je niet van haar, en dat is prima, maar als je haar niet eerlijk vertelt dat je niet van haar houdt ben je oneerlijk bezig. Ga met haar het gesprek aan en vertel eerlijk hoe jij je erover voelt. Dan kan er altijd nog iets uit opbloeien.

Ja maar nu heb je de kans om haar te leren kennen en als je het uitmaakt en haar beter leert kennen krijg je later spijt omdat ze dan jou niet meer wil bv ik zeg maar wat

Maar als je niets zegt is relatie die je hebt gebaseerd op een leugen (of achtergehouden waarheid). Dan zit jij weer met een schuldgevoel. 

Reputatie 2
Badge +1

Maar als je niets zegt is relatie die je hebt gebaseerd op een leugen (of achtergehouden waarheid). Dan zit jij weer met een schuldgevoel. 

Dat is ook waar ik vind het echt lastig aan de ene kant je liegt tegen haar of je loopt een grote kans mis

Ik snap ook wel wat je bedoelt, maar ik zou in deze situati eerlijkheid boven een potentiële goede uitkomst kiezen. Als jouw vriend/vriendin niet echt van jou zou houden, had je toch ook liever dat ze het eerlijk zouden zeggen? 

Reputatie 2
Badge +1

Als jouw vriend/vriendin niet echt van jou zou houden, had je toch ook liever dat ze het eerlijk zouden zeggen? 

Je hebt wel gelijk ik zou dit advies opvolgen 

Hierboven

Reageer