Een relatie

  • 17 March 2018
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Ik denk dat ik niet verliefd kan worden. Aromantisch misschien. Sommige aromantische mensen willen geen relatie, en hebben een afkeer van alles wat daarbij komt kijken. Ik heb dat niet echt. Ik wil wel een relatie. Knuffelen, op dates gaan, zoenen (al weet ik niet zeker of ik dat wel zie zitten, weet je wel?) Waarschijnlijk met een jongen, omdat ik 90% zeker weet dat ik gay ben.
Denken jullie dat zo iets kan? Een relatie hebben zonder echt verliefd te zijn. Als ik zeg maar iemand ontmoet waar ik veel om geef, en hij zegt dat hij me leuk vind. Kan ik dan zeggen wat ik denk, en misschien gewoon een relatie beginnen? Of denken jullie dat iedereen sws nee gaat zeggen?

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Dat is wel mogelijk hoor! Je ziet tegenwoordig ook veel dat mensen bij mekaar wonen of zoals jij een relatie hebben zonder dat daar liefde bij komt kijken.

En of je dan gay of hetero bent, dat maakt niet uit. En wie weet ontmoet je een leuke jongen die een relatie met je wilt en wel wat voor je voelt. Misschien heeft dat ook tijd nodig voor dat jij iets voor een ander voel.

En weet dat je echt niet de enige bent die dit heeft!

Gr:Mr.S

Reageer