Skip to main content
Vraag

een meisje leuk vinden

• November 30, 2025
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Anonimyy
Forum|alt.badge.img

Hii allemaal, ik ben 15 jaar en een jongen en ik had een vraagje 

Ik heb sinds gister een meisje ontmoet en een beetje leren kennen via social media en whatsapp enzo. En we hebben fotos naar elkaar gestuurt en gevideobelt en geappt, en ik denk dus dat ik haar echt super leuk vindt, maar ze zegt dat ze me nog meer wil leren kennen want daar hebben we het niet over gehad. En ik wil graag dat ze mij ook leuk vindt alleen weet ik niet wat ik moet zeggen en hoe ik het beste indruk kan maken. En waar ik ook mee zit is dat ik misschien een meisje wilt zijn en ik heb de afgelopen 5 jaar eigenlijk geen crush gehad alleen dat ik een meisje wilde zijn en nu voelt het anders dus ik weet niet meer wat ik moet doen om indruk te maken zodat ze me ook leuk vind en welke vragen zou ik stellen aan haar of misschien een klein spelletje zodat ze me wel leuk gaat vinden en beter leert kennen!! Kunnen jullie alsjeblieft helpen??

Groetjes van mij!!

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • November 30, 2025

sowieso jezelf blijven en als spelletje kan je altijd truth or dare ofzo doenn

xxx je 14-jarige bestie

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 1, 2025

Hey, de beste manier om indruk te maken is lekker jezelf zijn. Probeer ook te peilen waar haar interesses liggen en daar dan vantevoren al wat van te weten zodat je er over mee kunt praten. Wees gezellig en belangstellend en niet te "stoer". Volgens mij ben je zo al een leuke jongen voor haar en als het klikt dan voel je vanzelf aan dat je over je gevoelens kunt praten. Want die moet ze ook weten. En als zij ook echt met jou klikt dan accepteert ze jou zoals je bent met al je mooie kanten en ook al je vragen en onzekerheid. Dus wees gewoon jij 😉🙂. Als ze jou niet goed genoeg zou vinden zoals je bent is het ook geen echte liefde zeg maar. 

Liefs, Tover xxx

Anonimyy
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • December 2, 2025

na een soort ruzie met mijn neef ofzo. heb ik het gewoon vertelt en ze wilt ons allebij beter leren kennen maar ik denk dat ze liegt want tegen mijn neef zij ze al op dag 1 dat ze chatten na 1 foto een 8 van de 10 en bij mij wil ze me beter leren kennen en bij mijn neef stuurt zij vaak een berichtje van hoe gaat het en hoe was dit hoe was dat, en bij mij als ik niks typ dan is het doodsestilte en zegt ze niks. maar ik vind haar echt leuk wat moet ik doen?