Een meisje leren kennen

  • 11 January 2018
  • 7 reacties
  • 358 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Op insta volg ik een best leuk meisje via via, maar ik ken haar niet en heb haar nog nooit gesproken. Hoe kan ik in contact komen met haar zonder dat het awkward word?

7 reacties

Heya!

Wel apart dat hier nog niet antwoord op is gegeven, dus ik de eerste i guess :)
Je kent haar dus via insta, aha. Ik zou haar dm'en & beginnen met "hoi". En dan gewoon een gesprek starten (Bijvoorbeeld over school vragen idk). En dan gaat het door vanaf daar neem ik aan, als het via dm heel goed gaat, zou ik haar nummer vragen, en vanaf daar verder gaan. En bijvoorbeeld dan afspreken. Ik hoop dat dit je heeft geholpen! :D

-Robin
Hey.

Misschien kan je op dr account een foto zoeken die jou echt aanpreekt? Hiermee kan je interesse tonen en dus ook een gesprek beginnen. Zorg dat je het gesprek kan beginnen met een compliment of met een vraag maar niet alleen met een groet. Ik ben zelf ook een meisje dus ik weet zelf wel een beetje hoe het gaat 😉.

Hoop dat het je lukt
xx
Reputatie 2
Badge +9
Ik zou eerst kijken of ze nog niet iemand anders heeft, anders word het pijnlijk awkward. ?

Maar inderdaad dm haar en begin gewoon een gesprek, je weet meteen wanneer je een gesprek verkeerd bent begonnen, als ze vraagt wie jij bent. Over school zou ik zelf niet beginnen. Maar ja wie weet.

Ik zou dan zelf ook geen foto zoeken die mij het meest aanspreekt, maar als Helpertje010 het zegt als meisje zijnde, dan heb ik niks gezegd haha.

Succes met dm'en.

Gr:Mr. S
Ik zou eerst kijken of ze nog niet iemand anders heeft, anders word het pijnlijk awkward. ?

Maar inderdaad dm haar en begin gewoon een gesprek, je weet meteen wanneer je een gesprek verkeerd bent begonnen, als ze vraagt wie jij bent. Over school zou ik zelf niet beginnen. Maar ja wie weet.

Ik zou dan zelf ook geen foto zoeken die mij het meest aanspreekt, maar als Helpertje010 het zegt als meisje zijnde, dan heb ik niks gezegd haha.

Succes met dm'en.

Gr:Mr. S


haha kben ook maar een mens hoor 😉
Reputatie 2
Badge +9
Klopt, maar als meisje zijnde heb je wel meer verstand in wat een meisje fijn vindt om te horen ?
Ja DM haar eerst
Dm haar en zeg:hey. Ik weet dat we elkaar niet echt kennen maar ik vind je wel heel leuk en zou je graag willen leren kennen mag ik misschien je nummer ? Nee heb je ja kun je krijgen

Reageer