Skip to main content
Vraag

Een meisje gezien op eindfeest van kamp, wat moet ik doen??

• July 11, 2025
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik had dus een fietskamp en het was wel prima mr op het eindfeest van dat kamp zag ik dus een best mooi meisje mr ik weet niks van haar en weet niet eens of ze wel leuk is. Wat moet ikk doen?? Zou ik met haar praten of gwn laten gaan???

4 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 11, 2025

Je verliest toch niets als je gewoon even met haar praat, dan merk je meteen of ze aardig is en kun je misschien proberen en stapje verder te gaan.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey ​@Anoniemer13! Het is heel normaal dat je twijfelt of je met iemand moet praten, vooral als je die persoon nog niet zo goed kent. Als je haar leuk vond, is het zeker de moeite waard om een keer een praatje te maken! Je hoeft niet meteen te weten of ze "leuk" is of niet — het is juist leuk om dat te ontdekken door een gesprek te beginnen. Probeer gewoon iets simpels, zoals vragen hoe ze het kamp vond of iets over het feest zelf. Dat maakt het laagdrempelig en kan het ijs breken.

Als het niet meteen klikt, is dat ook oké, maar je geeft jezelf zo wel een kans. Soms is het lef tonen het beste wat je kunt doen!

xx liefs Wolf 🐺

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2025

Praat inderdaad gewoon met haar als je haar weer ziet, als het leuk gaat, dan kun je wat verder gaan. Als je haar niet leuk vindt, dan kan je gewoon gedag zeggen, en heb je in elk geval een nieuwe ervaring opgedaan.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 3, 2025

Ja praat met haar je kunt ook al gewone vrienden met elkaar praten daar hoeft niet perse iets achter te zitten .