Skip to main content

Hallo allemaal,

 

Ik ben een jongen van 16 jaar. Ikvind al een tijdje een meisje heel erg leuk. Maar nu ik van school af ga zie ik haar niet meer persoonlijk. Ik zou haar graag een berichtje willen sturen maar ik durf dit niet zo goed. Ik ben namenlijk bang dat ze het raar vind als ik haar zomaar een berichtje stuur. Ik weet ook niet zo goed hoe ik een gesprek moet starten en op gang moet houden.

Zouden jullie me antwoorden en tips kunnen geven?

 

Groeten

Als je van de school af gaat. Zou ik haar gwn een berichtje sturen, wat kan er mis gaan je gaat toch weg. (Ik zou het wel persoonlijke vragen dat vinden meisjes leuker). Ik ben een homo dus meer weet ik er ook niet over. 

 

Groeten, bas


Even voor de duidelijkheid: ik ken het meisje niet en weet niet wat jullie relatie op dit moment precies is.

Je zou je kwetsbaar op kunnen stellen; je gaat immers toch van school af, dus mocht ze er niets mee doen dan is het geen mega probleem - afgezien van dat het voor jezelf natuurlijk vervelend is.

Met kwetsbaar opstellen bedoel ik iets van: ‘Hey, we hebben elkaar nooit echt goed gesproken en dat wilde ik eigenlijk wel maar het kwam er niet van, dus bij dezen. Zou je een keer iets af willen spreken?’

Oh well, ik ben hier ook niet zo fantastisch in, maar ik zou in ieder geval niet direct iets sturen van ‘Yo, ik vind je leuk, verkering?’ Wellicht heeft iemand hier wel goede ervaringen mee. Succes!


Je zit in een geweldige positie je zal haar waarschijnlijk nooit meer zien als ze je afwijst. Het zou miss een beetje kut voor jou zijn maar tenminste weet je het dan ik zou het trouwens wel persoonlijk zeggen ipv een berichtje want ik zou een berichtje kut vinden maar face to face goed


Reageer