Een meid vind me leuk (denk ik?)

  • 18 January 2023
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey ik ben een jongen van 15 en ik heb sinds kort dat ik het gevoel heb dat een meid me leuk vind. Ik zit in de 4e en een meid die bij mij in de klas zit komt steeds vaker met me praten of naast me zitten. Het is onstaan toen ik met der ging praten omdat ze werd afgestoten door iedereen op school en ik dat echt sneu vond. Ze is zelf wat stiller en ik soms wat luidruchtig, maar ik luister wel altijd aandachtig. Laats bij gym had ik een blessure en kon ik niet meedoen en ging ze de hele les naast me zitten inplaats van mee te gymen. Ze snapt me ook afentoe, maar vaak als ik reageer gaat ze heel lang door. Maar niet echt der zelf alsof ze het wat spanned vind. Ook als ze aan het praten is met me word ze vaak erg enthousiast en ze luisterd ook extreem aandachtig. Ik vind het een hele lieve meid, maar niet echt mijn type wat zal ik doen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Niks, want je weet niet of ze je echt peuk vindt. Misschien ziet ze je als een vriend en is ze daarom enthousiast omdat, zoals jij zei, ze wordt afgestoten door de rest.

Reputatie 3
Badge +1

Niks, want je weet niet of ze je echt peuk vindt. Misschien ziet ze je als een vriend en is ze daarom enthousiast omdat, zoals jij zei, ze wordt afgestoten door de rest.

top dat je reageert, dat was ik inderdaad van plan dankjewel.

Hi hoe goed ken je haar? Want maybe als je meer van haar weet dat je toch denkt “ nou dat is een leuke meis” en dat je dan toch vlindertjes voelt. Zo te lezen zitten die bij haar iig al in de buik hihi.  ik zou het je gunnen.

Sjammetje xxxxx

Reputatie 7
Badge +15

Hi hoe goed ken je haar? Want maybe als je meer van haar weet dat je toch denkt “ nou dat is een leuke meis” en dat je dan toch vlindertjes voelt. Zo te lezen zitten die bij haar iig al in de buik hihi.  ik zou het je gunnen.

Sjammetje xxxxx

Goed punt ! @Sjammetje 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer