Een leuk meisje

  • 12 July 2023
  • 0 reacties
  • 29 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hallo aan iedereen dit dit leest,

Ik ben een jongen van 15 jaar en er is dus en meisje uit man klas, ik noem haar even F ik vind F eerlijk gezegd wel heel erg aantrekkelijk. 

Alleen ben ik zelf nou net echt zo knap en is mijn zelfvertrouwen niet zo heel groot, als ik eerlijk ben denk ik best wel veel aan F maar Ik kEn haar niet echt in persoon heel goed en we spreKen ook nooit, wE zijn gewoon klasgenoten. Ik zou haar eigenlijk wel beter willen leren kennen maar ik weet niet goed hoe ik haar moet benaderen ofzo en volgend jaar zit ik waarschijnlijk niet meer bij haar in de klas en ik zie haar nog maar een paar keer voor de zomervakantie begint, ik weet niet wat ik moet doen en ik blijf maar aan haar denken.

Weet iemand wat ik kan doen of op welke manier ik iets kan doen, want ik zou het eigenlijk wel jammer vinden als ik F ook niet meer zie, maar ik heb ook niet de moed om voor iets van haar Snap ofzo te vragen.        Ik heb haar naam hier in verstopt voor de nieuwsgierige mensen, want eigenlijk wil ik haar naam zeggen maar eigenlijk ook niet🙈, staat in de vijfde zin.

Bedankt voor je tijd als je dit allemaal hebt gelezen en alvast fijne zomervakantie aan iedereen.


0 reacties

Geen reactie

Reageer