Vraag

een jongen vraagt me nummer

  • 31 August 2021
  • 7 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, 

gister zat er bij wiskunde een jongen achter me, en een vriend van die jongen kwam naar me toe om mijn nummer voor hem te vragen... 

die jongen die het wil noem ik even M en die vriend even V.

dus M wilt mijn nummer? Maar vraagt t via V, V ken ik al heel lang, dus hem geloof ik wel, maar wat moet ik doen? Het geven  Of niet? Hij was opzich wel “Knap”.

groetjes Maritxoxo


7 reacties

Reputatie 1
Badge

🦋.

Reputatie 7
Badge +4

Hey @maritxoxo,

Je moet het zelf weten. Tja meer kan ik niet echt zeggen. Als het niks word dan word het niks. Ook geen ramp toch? Ik zou het gewoon een kans geven.

Groetjes NV

Reputatie 1
Badge

Hey @maritxoxo,

Je moet het zelf weten. Tja meer kan ik niet echt zeggen. Als het niks word dan word het niks. Ook geen ramp toch? Ik zou het gewoon een kans geven.

Groetjes NV

Hey, Ik heb best wel “bindingsangst”. Dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen, ik ga het een kans geven, ja? 

Thanks :)

. Dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen, ik ga het een kans geven, ja? 

Ik gok dat die jongen zich ook redelijk nerveus voelt, omdat hij het via een ander vroeg.
Dat kan handig zijn, omdat hij dan niet te hard van stapel zal lopen.
Misschien moet je dan af en toe helpen om het gesprek op gang te krijgen, maar dat zal je wel moeten lukken.

Hey! 

Veel kwaad kan het niet toch? Je komt er dan vanzelf achter waarom hij dit wilde, ik heb al een vermoeden wat :)

Groetjes Lucas

Reputatie 1
Badge

@Lucassss Nou vertel me wat 😂😅:) 

 

Reputatie 1
Badge

. Dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen, ik ga het een kans geven, ja? 

Ik gok dat die jongen zich ook redelijk nerveus voelt, omdat hij het via een ander vroeg.
Dat kan handig zijn, omdat hij dan niet te hard van stapel zal lopen.
Misschien moet je dan af en toe helpen om het gesprek op gang te krijgen, maar dat zal je wel moeten lukken.

Hey, i did iT!! Ik heb zn nummer, en zag hem nu in dr pauze en hebben super leuk en gezellig gepraat :) facts: he maken me happy :)

Reageer