Een jongen vind mij leuk, klaar voor een relatie?

  • 20 June 2022
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Haii nou ik ga dus bijna naar de brugklas en ik heb m'n klas al ontmoet en ik heb al een aardige jongen ontmoet. Hij vind mij overduidelijk leuk en ik vind hem ook wel prima maar naar hem toe is zoon 3 kwartier fietsen en een aantal vriendinnen van mij wonen bij hem in de stad dus ik ben bang dat hij op me afknapt omdat ik verweg woon en niet vaak kan komen na school en al die vriendinnen van mij wonen heel dichtbij en zijn ook wel gewoon knap.  Ten 2e ik ga donderdag met hem afspreken enzo maar ik vind dat best wel spannend enzo en ik moet ook best ver fietsen enzo dus iemand tips want ik wil niet dat het allemaal te snel gaat enzo dat hij probeert me hand te pakken enzo. Ten 3e ik weet niet zeker of ik klaar ben voor een relatie want kijk als ik van die couples kijk voel ik wel jaloers binnen van me want het lijkt me echt geweldig om gewoon iemand in je armen te hebben enzo. Maar ik vind het allemaal wel heel spannend nu omdat het heel dichtbij komt en daarom twijfel ik daarover enzo want straks gaat het allemaal te snel hebben we gezoend en de dag later breekt hij m'n hart.  Ten 4 e ik wil niet dat mijn ouders het weten want daar komt denk ik wel gezeik door omdat ze me te jong vinden voor dit soort dingen. 

 

Iemand tips? ❤️ Ben 12 btw 

 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hey @S_is_anoniem,

Ten eerste, ik denk dat je, voordat het inderdaad te snel zou kunnen gaan, eerst moet nadenken of je wel/niet klaar bent voor een relatie. Als dit wel het geval is, is het natuurlijk fijn en kan je het met hem proberen en kijken hoe dat loopt. En zo niet, ja dan zou ik nog even wachten.

Ten tweede denk ik nooit dat je te jong kan zijn voor ‘dit soort dingen’. Als er twee mensen zijn die wederzijds elkaar leuk vinden en klaar zijn voor een relatie enzo, denk ik dat dat prima kan, hoe oud jullie ook zijn.

Hopelijk helpt dit, en laat na donderdag maar weten hoe het ging!

Groetjes van Samuel

Reputatie 3
Badge +3

Okee

Reageer