Skip to main content
Vraag

Een jongen vind mij leuk

• October 9, 2025
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi hii, zoals je in de titel al ziet, is er een jongen van scouting die mij leuk vindt. Ik heb hem een jaar geleden ontmoet en na een tijdje hoorde ik van al zijn vrienden dat hij mij leuk vindt. Ik dacht soms ook wel dat het een grap was, maar eig is het best duidelijk dat hij me leuk vindt. Hij zoekt nooit fix met andere meiden, stalkt mn spotify en insta en kijkt me 24/7 aan. Hij is ook een soort van veranderd vergeleken met een jaar geleden. Zn kledingstijl, muzieksmaak, intresses. Ik wil niet pick me klinken, mr soms heb ik het gevoel dat dit vanwege mij is… Het probleem is alleen een beetje dat ik hem nooit leuk heb gevonden, ik heb zelfs andere crushes gehad. Alleen hij begint nu toch wel mn type te worden doordat hij zo erg is veranderd. Maar hij zit op een andere school enzo, en is echt niet het type waar al mn vrienden buiten scouting mee om zouden gaan. Hij heeft ook (nog) niet veel vrienden buiten scouting
Wat moet ik doen?

-XOXO J 

3 reacties

• October 9, 2025

Hi meid! Je moet je ♥️ volgen en niks aantrekken van die andere lui. Het gaat om jouw gevoel en als hij jouw crush dude is, go for it! Andere lui boeien niet toch? Jij moet happy met hem zijn. Wat is zijn kledingstijl geworden dan? En is hij stoer, of lief? Puur nieuwsgierig. Groetjes K.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 9, 2025

Indd ​@nononsensgirl, mee eens. niks van aantrekken. Je hoeft niet iets te doen omdat hij verandert, en zeker niet iets doen wat je niet wilt.  Als je hem ooit wel leuk gaat vinden, kan het altijd nog, maar voel je niet verplicht. Gewoon jezelf zijn en kijken wat er van komt. 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 9, 2025

Streetwear, en hij probeert stoer en grappig te doen mr dat is hij eig ni😭 eig wat ik hebb. Mr kheb dus niet echt een crush op hem mr ook weer wel idkkk😭😭

Hi meid! Je moet je ♥️ volgen en niks aantrekken van die andere lui. Het gaat om jouw gevoel en als hij jouw crush dude is, go for it! Andere lui boeien niet toch? Jij moet happy met hem zijn. Wat is zijn kledingstijl geworden dan? En is hij stoer, of lief? Puur nieuwsgierig. Groetjes K.