Skip to main content

Heee

oke ik begin ff bij t begin

vandaag na werk ging ik sushi afhalen en toen was er een jongen die daar werkte, hij ging mij mijn bestelling geven en toen hadden we echt even diep oogcontact..

toen ik thuis was toen kreeg ik 2 uur later ongeveer een berichtje van: Hee vandaag heb ik je geholpen met je sushi etc etc.. en uiteindelijk zei die van lijkt het je leuk om een keer samen sushi te halen?

ik vind het dus doodeng wqnt ik ben nognooit op date geweest laat staan nog nooit een relatie gehad. 
maarja nu komt het

ik ben dus 15 (bijna 16) en hij is 18.. hij dacht eerst dus dat ik 17 was ofzo vandaar dat ie mn nummer via het bonnetje voegde.

maar ik ga dus nu waarschijnlijk op date met hem en ik vind het zo niet normaal eng ik durf echt niet… wat moet ik doen???? Straks zoent ie me ofzo ik weet geeneens hoe dat moet

Hee Flushed,

Het maakt helemaal niet uit dat er een paar jaar tussen jullie in zit! Het is maar 2/3 jaar en dat is best normaal. Ik snap dat je het spannend vind. Maar als jij hem ook echt leuk vind en hij jou, dan zou er niks kunnen gebeuren wat jullie beide niet willen. Als hij jou wilt zoenen en jij wilt dat niet, dan zou hij als hij jou echt leuk vind niet zoenen als jij dat niet wilt. Het klinkt ingewikkeld misschien maar als je echt van iemand houdt dan doe je geen dingen war de ander niet wil. Je moet er gewoon voor gaan! En je kunt miss ook nog filmpjes opzoeken over hoe je moet zoenen. (Als je dat wil natuurlijk). Je zou ook vooral naar een filmpje van Dokter Corrie kunnen kijken. Klinkt suf maar zij is geweldig!! 

 

Ik hoop dat dit je een beetje geholpen heeft. Succes!! 

 


rustig aan, het komt allemaal goed babee.

laat cupido zn werk maar doen :)

 


Reageer