Een jongen ging te ver

  • 22 November 2021
  • 4 reacties
  • 306 Bekeken

Badge

Hey ik ben L

En ik had afgelopen vakantie met een jongen hij was knap lief en kon goed tongen😂 maar hij was altijd een beetje opdringerig naar meer terwijl ik had gezegd dat ik dat niet wou

We hebben minder dan een week gehad maar in die tijd waren we niet zo vaak alleen dus kon er ook niet veel gebeuren maar toen we in een lege party tent zaten te zoenen ging hij naar beneden terwijl hij me zo goed vast had dat ik nergens heen kon maar toen kwamen gelukkig onze vrienden eraan lopen dus stopte hij. 

En toen later na de vakantie hoorde ik van 1 van zijn goeie vrienden en ook een goeie vriend van mij dat hij een meisje voor de vakantie heeft geprobeerd te verkrachten dat kwam als een hele grote schok voor mij en nu heb ik steeds een droom dat hij mij probeert te verkrachten ik snap dat ik heel blij mag zijn dat er niks is gebeurd maar ik voel me er raar bij ofzo en volgend jaar zie ik hem weer waarschijnlijk vinden andere dat ik me aanstel maar toch 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.

 


4 reacties

Heb je een goede vriend(in) waar je dit mee kan bespreken? En onthoud: als jij iets niet wil dan mag hij dag niet doen. Maakt niet uit wat het is… Je stelt je niet aan! 

Succes! 

Lucas

 

Reputatie 2
Badge

Heey, 

Allereerst; Jij stelt je zeker niet aan! Het is echt heel fout wat dat hij dat heeft geprobeerd. Ik zou het tegen iemand vertellen die jij vertrouwd. Zoals je beste vriend/vriendin,  je ouders of je mentor. Zij kunnen misschien helpen je van die dromen of te krijgen. Je kan natuurlijk ook naar een psycholoog gaan. Ik hoop echt dat je van deze dromen afkomt en dat je misschien (als je dat wil) nog steeds met hem kan zoenen. of zelfs in een relatie met hem. Heel veel succes! Houd me op de hoogte!

Liefs

Badge

-onnodige quote verwijderd-

super lief dankjewel

 

Badge

Je stelde je echt niet aan hoor maar praat er met iemand over een vriendin of vriend of je ouders of een oom of tante of zo maakt niet uit maar praat er met iemand die je vertrouwt over 

Reageer