Skip to main content

Hoii ik heb een vraagje en ik hoop dat je me misschien kunt helpen : )

Okee dus het zit zo, er is een jongen uit mijn klas die ik opzich wel knap vind en ik voel ook wel wat voor hem. Ik ben niet helemaal hotel de botel (zoals mijn moeder dat zegt). Maar toch, mijn vriendinnen zeggen ook dat ze hem wel wat voor mij vinden. Ik ben redelijk lang voor een meisje maar die jonge is langer dan ik, ook is hij knap maar wel heel aardig.

Zoals ik al zei mijn vriendinnen shippen mij en die jongen dus. En die vriend van die jongen shipt ons dus ook…. Hij zegt dus dat die jongen mij ook wel ziet zitten. Maar ik weet niet of dat wel waar is…. Een vriendin van mij vroeg het ook aan hem en hij zei dat hij niks voor me voelde. Maar is dat echt zo, of durft hij dat net zoals ik dat niet te zeggen….

Ik heb ook een keer gehad dat die vriend van die jongen zei: ik voel wel iets tussen jullie opbloeien. En hij ontkende niks…..

Nou ja, ik hoop dat deze uitleg een beetje duidelijk is. Mijn vraag aan jullie is: zou hij verliefd op me zijn? Hoe kan ik dat subtiel vragen? En hoe kan ik misschien een beetje subtiel flirten? 

Als je mij kan helpen alvast heel erg bedankt!! <3

 

Maak oogcontact met hem. Af en toe naar hem glimlachen en dan kijken hoe hij reageert. Geef hem een complimentje. Vraag om z’n snap.

Als je echt wil weten of hij je ziet zitten kun je dat het beste gewoon vragen. Niet alle jongens zijn even goed in subtiele hints oppikken. 😉

 


Flirten ; geen tips… 

 

maar… ik hoop voor je dat hij je wel leuk vindt, oh ik heb ineens wel een flirt tip. Das voor het eerst dan 😉 lief lachen…. En een beetje staren, uit de hoeken van je ohen..? *ogen*q

 

 

 Mij_Niet_Gezien 


Reageer