een jongen die ik leuk vind maar ik ben 12 en hij 17

  • 25 January 2022
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

hey!

ik ben een meisje van 12 en ik vind een jongen leuk. maar het probleem is is dat hij 17 is. en hij rookt en drinkt. maar hij is zo een schatje, hij luistert super goed en heeft zo’n schattig klein lachje die me vlinders geven. maar wat moet ik nu? we zitten op dezelfde school, maar hij zit op een andere locatie. en hij gaat dit jaar van school en ik begin net. maar wat nog erger is is dat ik hem een soort van stalk. ik weet ongeveer waar hij woont,  ik weet welke klas hij zit en dan heb ik het niet over dat hij is havo 5 zit maar ik weet de letters enzo, wat zijn leerlingen nummer is (onze school heeft dat), wat zijn schoenmaat is, waneer hij geboren is, en al dat soort dingen. dus iemand HELP ME!!!!!!


4 reacties

Tja, ken je hem ook een beetje?

Opzich maakt leeftijd niet heel veel uit. Zijn zat mensen waar een jaar of 10 tussen zit

Reputatie 3
Badge +1

Dat is waar maar deze jongen ziet mij zeker niet staan. Ik ben echt raar. 

Je bent niet raar hoor, kijk... een relatie zal er niet in zitten dus probeer er wat afstand van te nemen maar je hoeft je niet raar te voelen hoor! Verliefdheid en soortgelijke gevoelens doen vreemde dingen met een mens!

Groetjes Lucas 

Reputatie 3
Badge +1

Je bent niet raar hoor, kijk... een relatie zal er niet in zitten dus probeer er wat afstand van te nemen maar je hoeft je niet raar te voelen hoor! Verliefdheid en soortgelijke gevoelens doen vreemde dingen met een mens!

Groetjes Lucas 

 

 

maar… deze jongen is te leuk om te vergeten. ik kan niet zonder hem:(

Reageer