een iets te “schattig koppie” afknapper voor meiden

  • 17 January 2023
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey ik ben een jongen van 16 en ben redelijk klein voor mijn leeftijd ik begin nu een beetje aan mijn puberteit. (Heb net schaamhaar bij mijn geslachtsdeel). Ik word ook niet erg groot ben nu 162 en word ongeveer 170/177. Daarbij heb ik ook nog is een wat jonger uitziend kop. Zijn deze dingen groten afknappers voor meiden, want ik merk bij sommige meiden dat ik soms wat anders word behandeld dan bijv: de “stoere” boys. (Meesten meiden die op dat soort jongens vallen zijn ook niet mijn typen maar alsnog)


4 reacties

Hi, integendeel  vind ik .  Juist leuk en lief ! Over je piep hadden we het al in je andere topic ;) maar echt geloof me ook met dit. Een leuk en “schattig”gezicht ( ik neem aan dat je bedoeld niet veel baardhaar enzo) is juist een grote topper!  Natuurlijk zijn er meiden die andere dingen leuk vinden, er zijn zelfs meiden die houden van zo'n meterslange bikersbaard, maar ik denk dat de meeste meiden jou echt wel zien zitten hoor. En je hebt bijv ook femi jongens die er zogezegd wat meisjesachtig uitzien ( ouderwetse  term) en ook dat valt zeker weten in de smaak, i know !  Dus geen zorgen. Ook niet over hoe lang je bent enzo.  Als je een aardige vriendelijke uitstraling hebt, verzorgd bent en liefst beetje mooie blik met je ogen kan werpen, kun je zo boven m’n bed ! (als poster  😉 )

Sjammetje xxxxx

Reputatie 3
Badge +1

Sjammetje al weer bedankt

echt top deze reactie. Was er niet echt onzeker over, maar wou het gewoon graag weten. Hahah maar mischien moeten ze allebij nog wat groeien die jongen boven en beneden. ;)

 

 

 

Hi. :) nou ik verwacht aan wat je beschrijft dat het wel goed komt.  Als je verkering hebt (gaat zeker gebeuren)   laat ff weten 😉

Sjammetje xxxxx

Reputatie 3
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Hey, helaas nog niet, maar als het zo is laat ik het weten 😁.

Reageer