Hoi ik ben een jongen van 14 en ik had een rare droom en ik denk het niet maar misschien kan iemand hier een antwoord geven wat tie misschien zou kunnen betekenen? Sorry als het duidelijk uitgelegd is.
Wat betekent mijn droom als ik een middag dutje deed als 14 jarige en ik droomde over. Dat ik naar de flat van mijn opa en oma ging en dat ik daar een meisje tegen kwam die zo aardig was dat ik dacht dat het mijn vriendin was en dat ik met haar naar haar familie ging alleen dat ze me haatte. Ik werd wakker en ging weer slapen en toen droomde ik weer over haar dat we met school, zei met haar school ik met mijne naar het buitenland gingen om daar leuke activiteiten te doen en moesten werken in een soort winkel en dat we met een enorme groep kinderen waren alleen wij 2 deden niet ons best. Alleen zij was met haar vrienden aan het chillen en toen zij in het donker naar huis fietse toen zag ze mij draaide zich om en liep met me mee. En toen werd ik wakker maar ik was nogsteeds in een droom en dat ik mijn ogen had kappot gemaakt ofzo en dat ze 2 verkeerde kanten op keken dat ze wazig waren en dat ze rood bloede en dat je veel zwarte bloedlijnen kon zien. Dat bleef voor de rest van mijn droom. En uiteindelijk werd het niet mijn vriendin toen ik wakker werd maar ze zei ook niet van niet (ik wist niet eens haar leeftijd). Ik werd gewoon wakker.