Skip to main content

een crush hebben is niet eens leuk meer

• July 4, 2025
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

sinasappelbroodje
Forum|alt.badge.img+4

Ik moet gewoon even venten

maar HOE heb ik het ook voor elkaar gekregen om smh 3 jaar een meisje leuk te vinden die mij haat, en het ergste is dat het niet eens vanzelf weggaat. ik mis haar wel tho… Maar het doet ook gewoon elke dag pijn dat als ik wakker wordt van mijn dagdromen dat ik realiseer dat ik dat sowiso nooit krijg, ze haat hope is lost fr.

trouwens ik heb zeker hoop, volgendjaar deel ik heelveel lessen met haar (hihi gestalked), want ze deed gymnasium dus ze zat in de onderbouw vast met haar klasgenoten voor 3 jaar, kan eindelijk met haar mischien in een paar lessen zitten, mischien ziet ze hoe ik ben veranderd.

ik heb mezelf gesneden en shit met een punt van een schaar ik vond een mes ook wel een beetje te ver, maar ik heb best diep gesneden met een schaar dat het lijkt op een mes snee en nu moet ik het verbergen voor mn ouders. 

Ik ben zo depresief, ik wil gewoon een vriend hebben net als haar dat ik wordt gewaardeerd een keer. Ze speelt ook piano en viool, ik dagdroom er steeds om samen met haar piano te spelen ik speel ook piano of samen naar rotterdam  coco halen op een date zou zo cute zijn.

Er is zo een meisje die ik ken ze is 18 en ik wil haar vertellen dat het niet goed gaat, ik weet dat ze om me geeft en al helemaal als ze mijn sneetjes op mijn arm ziet.  ze is super aardig en ik zie haar als een zus die ik nooit heb gehad. leek me ook altijd leuk om te hebben, iemand die je al sinds je geborte kent en goed om kan gaan. niet dat dat bij iedereen is natuurlijk, maar soms zag ik anderen met een zus en het leek zo lief. Het enige dat in de weg zit is dat ik gewoon een beetje bang voel dat ik te veel ben, ik weet dat ze sowiso me gaat helpen, ook al zou ze het niet willen maar doet ze het alleen omdat ze het te zielig vind om nee te zeggen wat ik niet echt wil…

Ik heb ook wat argumenten gehad met mn pa en ma, ik ga heel eerlijk zijn ik hou zeker niet van julie. Ik dacht eerst dat dit mijn fout was van hoe kan je niet eens van je ouders houden, maar aan de andere kant dit zijn gewoon de nadelen van de opvoedingsstijl van ze, ja eigenschuld dat je me zo wil opvoeden stop met geloven dat julie altijd gelijk hebben pa en ma julie manier van opvoeden is niet perfect.

Ik heb periodes dat ik wat actiever was op dit forum, ik vond het heel leuk hier, ik weet niet waarom ik weg ben gegaan, waarschijnelijk druk met school. aangezien ik het wel leuk vond kom ik vandaag even terug om te venten.

sorry voor de rant, ik wou gewoon alles een beetje kwijt

de ballen, sinasappelbroodje.

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Ik denk dat met tijd het wel over gaat en je iemand anders vind :)