Vraag

Een beetje te jaloers misschien

  • 11 July 2018
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Euhm ik weet niet zo goed hoe k dit moet beginnen. Dit is namelijk mijn eerste keer dat ik dit doe?. Maar ik heb echt de hulp van jullie nodig ookal ken ik jullie niet, ik weet zeker dst jullie mij kunnen helpen. Ik heb namelijk een vriendin, die heeeeeeel graag alleen met jongens af wil spreken. Eerste vraag is dan natuurlijk of dat normaal is? En de tweede is of ik dat moet toe laten ookal ga ik er zelf misschien wel kapot aan? Ik ben nou eenmaal heel erg jaloers ingesteld omdat ik haar al eerder kwijt ben geraakt door een jongen em toen had ik haar ook alleen met die jongen lateb afspreken?. Ik zot hier echt mee ookal lijkt het best voor de hand liggend of totaal krankzinnig dat ik zo jaloers ben.

Ps scheld me alsjeblieft niet helemaal uit ofzo voor jaloerse hond etc. Alsjeblieft alleen tips of antwoorden

Alvast ongelovelijk bedankt?

2 reacties

-verwijdert-
(er staat nergens dat je een jongen was en ging er vanuit dat je een meisje was maar zag daarna je naam)
Hoi

Je bent bang je vriendin te verliezen omdat ze met andere jongens afspreekt. Je kan niet van haar verwachten dat ze vriendschappen opzegt. Ik begrijp dat je bang bent haar te verliezen, zeker als dat al eens eerder is gebeurd, maar in een relatie moet vertrouwen zitten. Het is normaal om in een relatie vriendschappen te hebben, ook met het geslacht waar je op valt.

Misschien is ze dit niet, maar wat als je vriendin bi is. Dan zou jij stress hebben bij elk iemand waar ze mee omgaat. Het lijkt me dat, hoe meer jij haar van andere jongens wilt weghouden, hoe meer zij interesse zal tonen in andere jongens.

Het best spreken jullie af dat jullie oprecht en eerlijk zijn met elkaar. Hoe is de vorige keer uitgekomen dat je haar bijna kwijt was? Heeft ze dat toen eerlijk tegen je gezegd?

Het lijkt me belangrijk dat jullie hier goed over praten. Het zou heel jammer zijn als jij hieraan kapot gaat. Als jullie eerlijk zijn tegen elkaar, groeit het vertrouwen, en voel je je misschien beter.

Groetjes
x

Reageer