Skip to main content
Vraag

echt of nep verhaal, is mijn crush op mij?

• December 3, 2025
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Hey iedereen. Mijn bff kwam vandaag met een verhaal waarvan ik denk moet ik dit geloven? Het ging over mijn crush. 😁 in de herfst van 2024, beweerde mijn bff in het huis van mijn crush het volgende gehoord te hebben:
Moeder van crush: "Nou vertel eens (naam van crush)
Crush: "Ik vind (Mijn naam) eigenlijk best wel leuk." Te mooi om waar te zijn dus ☺️ En er waren dingen aan het verhaal die niet klopten.
1. Mijn bff zou op weg zijn geweest naar 'de fonteintjes'. [Waarom zou je in de herfst naar fonteintjes gaan. Dat is te koud.] Ten tweede. In de herfst van 2024 kende mijn bff me nog niet. Pas in de lente van 2025, namelijk. Waarom dacht L, mijn bff, niet eerst: "wie is (mijn naam)?" Nee, in plaats van dat, dacht L, laat ik dit opslaan in mijn hoofd. Ten derde, eerder, maanden geleden, had L gezegd goed te kunnen liegen. Nu, vandaag, beweerde L niet te kunnen liegen, alleen geheimen bewaren. Dus mijn conclusie is:
[L Heeft dit verhaal verzonnen, en kan goed liegen, maar doet nu alsof hij/zij* dat niet kan zodat ik L niet verdenk. Dit heb ik bedacht op basis van de feiten] Okee jullie snappen misschien nu wel dat ik rechercheur wil worden, ik heb een oog voor detail en vind dit soort dingen leuk om op te lossen 😏 Maar goed, jullie mening. Is dit een echt verhaal of niet?

*ik zeg ook geen gender van vrienden vanwege anonimiteit 😁

Liefs Yusa 😘

4 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 3, 2025

Hoi,

Wow. Goed oog voor detail heb je. Op de manier dat je het zegt lijkt het idd een gemaakt verhaal, maar you never know. Het kan ook zomaar kloppen een of andere manier. We moeten het maar afwachten.

Succes.

Groetjes,

ghast

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • December 4, 2025

@justGhast ik hoop natuurlijk dat het waar is, maar betwijfel het dus zeer 😄 En ik ben de ten vierde vergeten te zeggen. L zei dat hij/zij dat had gehoord omdat er een raam openstond. Ik vroeg: "Waren ze op de kamer van mijn crush dan(bovenverdieping)?" L: "Nee, ze waren in de huiskamer." Er zijn geen ramen in de huiskamer!!  😱 DETECTIVE YUSA 🧐

liefs Yusa 😘

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 5, 2025

Ik zou het zelf niet geloven. ONDERVRAAAAAGGG HAARR/HEMMM!! Hoe meer info, hoe beter!

Veel suc6!

Liefs Glory

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • December 5, 2025

Okey, het was nep🤭🥲i k heb bij L net zo veel detective vragen gesteld en toen ging L zijn/haar verhaal veranderen 🤨 Het zou toen ineens lente zijn geweest, ipv herfst. En toen net zo lang aangedrongen tot L het toegaf. Daarna hebben we heel lang in een deuk gelegen ☺️ 

Liefs Yusa 😘