Skip to main content

Heeyyy, ik heb een probleem en ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb een meisje ontmoed en ik ben smoorverliefd op haar na een tijdje liet zei merken dat zei me ook wel leuk vond dus hebben we besloten om is met elkaar af te spreken  maar als we afspreke zegge we niks tegen mekaar omdat we niet weten waarover we kunnen praten  en onze gesprekken dan zijn heel geforceerd  hoe kan ik dit veranderen want we zijn alle 2 echt verliefd op mekaaren ben ik ook bang om haar bijvoorbeeld te knuffelen want wij willen dit alle 2 heel graag. Als wij chatten kunnen we wel heel de tijd praten enzo maar in het echt is dit ni.

Kan iemand mij helpen

Misschien (lijkt me dat je dat zegt) beginnen met "hoe gaat het?" En dan het gesprek verder laten rollen, zodat er geen stilstand komt.

Of; praten over dingen die je hebt meegemaakt (die je wilt delen, positieve dingen in bijv. de laatste week/weken), en vanuit daar vragen aan haar hoe zij dat vindt, hoe zij daarin staat of zo?

 

Of samen een spel doen, dan moet je ofwel communiceren, ofwel samenwerken (ligt eraan welk spel), maar dan kan je vanuit daar ook een gesprek starten.

En misschien dingen van nu dan, het vuurwerk bijv. bespreken over hoe zij het vond o.i.d. ?


Heeft nog iemand anders ideëen

 


Reageer