Vraag

durf mijn vriendin niet te kussen en nu kust zij mij ook niet meer HELP!

  • 14 March 2024
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4

heyy

ik zit hier een beetje met een probleem.. ik heb namelijk all een paar maanden verkering met mijn vriendin ze is echt geweldig en we hebben het super leuk samen maar nu is het probleem dat we nu all een paar weken niet gezoend hebben en ik durf de eerste stap niet te zetten! 

ik weet dat ze wel met mij wil kussen maar dat zij ook niet echt de eerste stap durft te zetten omdat ik het nooit doe. en ik wil haar echt wel kussen graag zelfs maar ik durf niet, wat nu?!

Liefss F

ps: we zijn allebij meisjes


5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hii! Misschien kan je het er gewoon een keer met haar over hebben. Vertel haar misschien eens dat het je is opgevallen dat jullie al best lang niet meer hebben gekust misschien doorbreek je dan de ongemakkelijkheid wel en gaat het dan vanzelf. Succes en liefs van mij! :)

Reputatie 4
Badge

Heyy F

Ik hoop echt dat het binnekort beter gaat je kunt proberen te vragen wat er is als jullie alleen zijn of vragen of ze de smaak van je lippenbalsem bijvoorbeeld proeft een beet casual id om te kijken hoe het met haar gaat of gaat het probleem met publiek ivm homofobie is ook logisch bang voor negatieve reacties bijvoorbeeld het kan ook zijn dat ze het moeilijk heeft en bang is om erover te praten probeer een goed gesprek met haar te voeren groetjes van een andere waarschijnlijk lesbienne

Reputatie 6
Badge +4

heyy 

dankjewel! het lijkt me wel lastig om te vragen maar met een beetje gelluk durf ik het binnenkort wel hoop ik….

lief dat jullie reageerde hoor!!

Reputatie 4
Badge

@anoniempje ejpmeinona 

Hoe is het gegaan?

Reputatie 6
Badge +4

slecht, meer informatie in de topic die ik nu ga schrijven

 

Reageer