durf geen meisjes buiten of ergens aan te spreken

  • 22 August 2022
  • 7 reacties
  • 177 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi hoi  heb een probleem heb advies nodig ben een jongen van 15 en heb nog nooit een relatie gehad en wil wel graag maar ik durf niemand aan te spreken om snap of iets te vragen klinkt raar maar hoe ik ga dat durven i mean soms wil ik wel is om een meisje zn snap te vragen maar durf het niet


7 reacties

Ik heb zelf geen snap, dus weet ik niet wanneer mensen wel of niet hun snap geven. Maar je moet sowieso langzaam met degene een band op bouwen of dat nou vriendschap, relatie of iemand om soms mee te kletsen is dat maakt niet uit. Uiteindelijk kun je dan steeds meer dingen vragen en met elkaar delen. Ik hoop dat dit helpt omdat je zo je minder zorgen hoeft te maken dat de ander het raar vind dat je opeens dat vraagt.

Succes

Reputatie 1
Badge

@It's me again 
Bedoel meer van iemand aanspreken die ik niet ken als je m snapt

Gewoon dlep adem halen en doen.  Jongens vragen heel vaak de snap van meisjes.  En als ze nee zeggen ook geen man over boord je kent ze toch niet. 

ooohhh, dat maakt het makkelijker. Je moet het gesprek zien te starten door bijvoorbeeld wat over hun snap (plaatje) te zeggen of te complimenteren. Als ze daar op reageert kan je verder vragen naar hoe het gaat enzo. Maar dat hoeft natuurlijk niet altijd iets op te leveren.

succes XD

 

Reputatie 3
Badge +2

Hi

Ja aanspreken is sws kut maar het is maar kort als je om snap vraagt. En als diegeme blijft praten maak je er gewoon een leuk gesprek van. Als diegene je dr snap geeft dan si t ook zo weer klaar en dus niks om bang voor te zijn. Als diegene je afwijst dan zoekt ie t maar lekker uit, boeien toch.

 

Ik ben het vaak eens met @It's me again maar nu niet helemaal. Je kan gewoon iedereen aanspreken als je diegene leuk lijkt en dan om snap vragen. Snap is best veilig enzo en iedereen geeft hun snap vrij snel (tenzij ze je afwijzen). Je hoeft niet eerst een heel gesprek te voeren of iemand leren kennen om iemands snap te vragen, maar gewoon even kort iets zeggen.

 

Successs 

(…)

Ik ben het vaak eens met @It's me again maar nu niet helemaal. Je kan gewoon iedereen aanspreken als je diegene leuk lijkt en dan om snap vragen. Snap is best veilig enzo en iedereen geeft hun snap vrij snel (tenzij ze je afwijzen). Je hoeft niet eerst een heel gesprek te voeren of iemand leren kennen om iemands snap te vragen, maar gewoon even kort iets zeggen.

 

Dat is mijn ervaring ook. Jongens vragen best vaak mijn snap,  zelfs zonder dat er een hele inleiding aan vooraf gaat.  He mag ik je snap? Ik geef hem regelmatig gewoon.  

Badge

@iemandanoniem  
Ik ben een meisje van dezelfde leeftijd en ik durf ook nooit met jongens te praten. Komt denk ik vooral in mijn geval omdat ik niet gewend ben om met mannen en jongens om te gaan aangezien me vader 6 jaar geleden melk ging halen en nog niet terug is en ik ook geen broers heb ofzo. Er is zo ver ik weet niks geks aan, maak je er maar niet te veel druk over. Op latere leeftijd groei je er wel overheen. Als je echt iemand om hun snap wilt vragen moet je gewoon denken ‘wat is het ergste dat er kan gebeuren’ Waarschijnlijk is dat dat ze ‘nee’ zegt en ook al kan dat misschien ff pijn doen na een dag ben je er wel weer overheen. In het geval dat ze ‘ja’ zegt is het natuurlijk helemaal top. Waarschijnlijk had je hier niet veel aan maar ja👍

Reageer