droom x serie

  • 28 April 2024
  • 6 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo. Ik had laatst een droom over een jongen, dex in het begin vond ik hem al leuk maar op t eind was hij mijn eerste kus (in de droom ) hij had best lang blond haar en was een beetje afstandig. Een dag later kwam de eindmusical afl 1 erop en een jongen die er precies pp lijkt speelde er in, was ook afstandelijk en heette ook dex! Is dit toeval?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Het is in ieder geval bijzonder.Je kende hem niet voor de tijd? Nooit eerder gezien? 

Liefs Tover xxx

Reputatie 3
Badge +1

Hey @Tover01 nee nog nooit eerder gezien of van gehoord

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Cool.cat29  Best bijzonder inderdaad!  Met naam en al. Dat lijkt geen toeval maar moet het dan toch wel zijn zou je denken.  Misschien had je er onbewust een voorstukje van gezien ergens. Of iemand praatte er over zonder dat je bewust luisterde. Zou kunnen. Wel een mooi voorval in elk geval! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 5
Badge +5

hoe het zo omschrijft herken ik wel. 

in de zin van.

je hebt wat in je droom gezien. en dit haal je later in het echte leven weer terug. 

het is wat jij gelooft. anderen laaten het bij de toeval. anderen zie het als een visioen. 

ik zeg met dit soort dromen. gebruik de info en dingen die je in je droom gezien hebt. en doe er dan wat mee.

ik hoop dat dit je helpt

groetjes

Reputatie 7
Badge +7

Heyy @Cool.cat29,

Dankjewel trouwens! Ik wist niet dat er al een aflevering erop stond haha! Ik ga hem eventjes kijken hihi.
Ik snap wat je bedoelt:). Ik heb het ook paar keertjes zoiets meegemaakt. Ik laat het altijd zeg maar bij toeval 🍀. Heb je ook niet op 1 van die insta’s van de mensen die ook in de eindmusical spelen gekeken? Er staat vlgm bij iedereen een groepsfoto, dus miss heb je dat wel gezien:-P.  Zeg maar, vind je de personage Dex leuk? Of vind je die jongen die Dex speelt leuk? 
 

Liefs xxx Banaantjeee <33

Reputatie 7
Badge +7

Oohja! Toevoeginkje: Ik las op z’n insta acc dat hij ook in andere voorstellingen heeft gespeeld en ook auditie heeft gedaan voor de jsf? Miss kende je hem daarvan?

Liefs xxx Banaantjeee <33

Reageer