Vraag

Droom over verliefd zijn op een ander

  • 2 September 2020
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik (meisje van 16) heb sinds een paar maanden een vriendje die heel lief is en waar ik heel gelukkig mee ben. Maar laatst had ik ern heel schokkende droom: dat ik verliefd was op een andere jongen en met hem zoende. Ik kende de jongen uit mijn droom niet eens in het echt, maar toch voelde ik me er heel schuldig over. Ik zat er heel erg mee, dus wilde opzoeken of het normaal was dat je hierover droomt, maar dan krijg je steeds dat het misschien betekent dat je iets mist in je relatie. Daardoor zit ik er nu nog erger mee, want het gaat juist zo goed tussen ons. Is het normaal als je droomt verliefd zijn op iemand  anders als je gewoon van je vriendje nu houdt?


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Het is echt niet erg of zo. Het was maar een droom. En je zegt zelf ook: Je kent die jongen waar je over droomde niet eens.

Dus je hoeft je echt niet schuldig te voelen! Je hebt geen gevoelens voor de jongen in je droom en je houdt (voor zover ik weet) alleen van je vriendje.

En van wat ik weet, mis je niks. Het gaat goed tussen jullie, dus niks om je zorgen over te maken :) 

XOXO 

~BreezyOcean 

Hi!

Het is echt niet erg of zo. Het was maar een droom. En je zegt zelf ook: Je kent die jongen waar je over droomde niet eens.

Dus je hoeft je echt niet schuldig te voelen! Je hebt geen gevoelens voor de jongen in je droom en je houdt (voor zover ik weet) alleen van je vriendje.

En van wat ik weet, mis je niks. Het gaat goed tussen jullie, dus niks om je zorgen over te maken :) 

XOXO 

~BreezyOcean 

Dankjewel, ik voel me al wat beter!

Reputatie 3
Badge +3

Graag gedaan :) 

Reageer