Skip to main content
Vraag

droom over de vriendin van mn crush

• March 15, 2025
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Yehrom
Forum|alt.badge.img+1

Hey ik had laatst zo'n droom waar je blij van wordt (niet zo sexdroom ofz) maar gwn dat we vk hadden en daardoor vidn ik haar aardiger die persoon

Heeft iemand ervaring?

Groet ​@Anonieme_jonge 

3 reacties

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

heel raar, maar ik snap precies wat je bedoelt.

het moment dat je in een droom iemand op een bepaalde manier inbeeld en je daardoor diegene op die manier ziet.

ik heb ongeveer hetzelfde gehad maar net iets anders. ik had vaak een droom over dat mijn broer zm zou plegen. sinds toen heb ik mijn broer behandeld alsof hij een glazen kan is die elk moment op de grond kan vallen en breken. dat vond hij niet zo leuk omdat ik heb maar niet alleen wou laten.

als je nu twijfelt over van wie je houd heb ik een goede tip voor je die ik heb gehoord. kies voor de eerste van wie je houd. als je echt van de tweede houd betekent het dat je de eerste bent vergeten. als je de eerste niet bent vergeten houd je niet van de tweede. (ik voel me nu heel wijs dus we gaan het er niet over hebben dat deze informatie van you tube af komt)

• Net nieuw
  • March 16, 2025

Hoi!

ik denk dat je je dit alleen maar verbeeld dat je haar aardiger vind.  Ik zou gwn lekker doen zoals je altijd doet ( kwa gedrag dan hahah) en dan kijken of je haar echt aardiger vind en miss groeien jullie wel dichter naar elkaar toe :) 

xx

Yehrom
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 17, 2025

heel raar, maar ik snap precies wat je bedoelt.

het moment dat je in een droom iemand op een bepaalde manier inbeeld en je daardoor diegene op die manier ziet.

ik heb ongeveer hetzelfde gehad maar net iets anders. ik had vaak een droom over dat mijn broer zm zou plegen. sinds toen heb ik mijn broer behandeld alsof hij een glazen kan is die elk moment op de grond kan vallen en breken. dat vond hij niet zo leuk omdat ik heb maar niet alleen wou laten.

als je nu twijfelt over van wie je houd heb ik een goede tip voor je die ik heb gehoord. kies voor de eerste van wie je houd. als je echt van de tweede houd betekent het dat je de eerste bent vergeten. als je de eerste niet bent vergeten houd je niet van de tweede. (ik voel me nu heel wijs dus we gaan het er niet over hebben dat deze informatie van you tube af komt)

Hey thx maar ik denk dat ik de eerste toch leuker vind maar allebei gwn aardig thx

X