Vraag

dronken zoenen

  • 5 March 2023
  • 4 reacties
  • 449 Bekeken

Badge

Hoi hoi,

Laatst was ik echt kaulo dronken met mijn vrienden en heb ik alle 5 mijn beste vriendinnen gezoend en er 1 van zelf gevingerd! Het ding is dat dit mijn ontgroening was. Die vriendin die ik heb gevingerd heet À, en ik heb haar tieten gegrepen en zij de mijne. Ik heb een wilde avond gehad en ik heb ook met haar getongt enzo. Telt dit als ontgroening? Want ik vond het best fijn..…

Btw ik ben een meisje

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 


4 reacties

Ben ook een meisje en seks met je bff is net even lekker als met een jongen soms zelfs beter ik vind bv mijn bff beffen minstens even leuk dan mijn vriend pijpen. Heb je ook seks met haar gehad anders telt het wel als ontgroening ?

Badge

Nee geen seks, ik heb gewoon echt heftig gezoend. Haar borsten gegrepen en haar gevingerd. Nu ik heb getongt wil ik het eigenlijk wel vaker doen. Maar dat hoeft niet perse met haar. Gewoon tongen is al goed genoeg.... misschien op kamp?

Badge

Dit is iets heel normaal. Wel wil ik even zeggen als jullie allebei dronken zijn is dit super normaal. Ben jij alleen dronken en het meisje is nuchter dat is dit een vorm van verkrachting ook al wilt ze het de bedoeling is dat jullie beiden nuchter zijn .

 

 

Badge

We waren allebij dronken.

 

Reageer