Vraag

Dromen over mn ex

  • 25 July 2023
  • 4 reacties
  • 40 Bekeken

Hoi allemaal,

Ik had voor een tijdje (ik denk 3 maanden ofzo) een soort relatie met iemand uit mijn klas (ik ben 13). Maar na 3 maanden vertelde ze mij dat ze me niet meer leuk vond. Ik vroeg waarom, en ze zei dat het gevoel weg was. Nu hebben we al sinds de meivakantie niet meer met elkaar gepraat of gesnapt. Maar de laatste tijd droom ik steeds meer over haar. Ik herleef vooral herinneringen die we hebben gemaakt, bijvoorbeeld dat ze tegen me aan ligt, of ik herinner bepaalde woorden of gesprekken op Snapchat. Soms droom ik zelfs dingen die we helemaal niet hebben meegemaakt, bijvoorbeeld dat ik haar zoen ofzo. Kan iemand mij helpen hoe ik moet stoppen met over haar dromen?


4 reacties

Badge

Zoals je merkt, heb je nog gevoelens voor haar. Ik zou dit tegen haar vertellen en misschien heeft zij ook die gevoelens wel. En anders moet je er maar mee leven!

Reputatie 4
Badge +3

hallo , het kan gewoon zijn dat je nog iets voor haar hebt enzo en dat moet je accepteren ookal ziet zij er niet zo tegenaan/heeft zij het niet. het beste is om je verliefde gedachtes niet te voeden zodat de teleurstelling voor jou wat minder is wnr de realizatie dat je dr niet kan krijgen echt bij je doordringt. en helaas komt gevoel vaak ook niet terug dus ik zou het dr niet zeggen en gwn even een tijdje nemen om te focusen op jezelf en niet op dat zoals ik zei , het levert alleen maar vervelende teleurstellingen op 

-groetjes van Corvin/Rattie <3

Zoals je merkt, heb je nog gevoelens voor haar. Ik zou dit tegen haar vertellen en misschien heeft zij ook die gevoelens wel. En anders moet je er maar mee leven!

Hoi LManoniem, bedankt voor je reactie. Ik wil het haar graag zeggen heb je ideeën hoe? We hebben al lang geen contact meer dus het is best random als ik dan opeens iets app. Heb je een idee?

Reputatie 7
Badge +6

Dat je haar appt is wel random, maar ik denk wel de beste oplossing. Of face to face is misschien nog wel beter, maar wel spannend. 

Misschien kan je sturen dat je nog steeds gevoelens voor haar hebt, zonder direct te vragen of ze weer verkering wil. (Want dat deed mijn ex bij mij, in ongeveer dezelfde situatie, en dat klonk voor mij nogal opdringerig, en ik vond het heel naar dat ik hem nog een keer moest afwijzen) 

Reageer