Skip to main content

Hee,  dit is een vraag voor bi en lesbische meiden, 

Stel je voor, het is al een halfjaar uit en je vriendin wil je terug door contact te zoeken zoals TikTok en door 1 keer  te bellen.  En ze mist je heel erg maar is het dan niet raar om dan weer bij je ex te gaan?.  Ik twijfel wat ik moet doen. Ik mis haar wel maar ook weer niet, hoe pak ik dit aan?? 

Wat nu?! 

Je kunt bijvoorbeeld eerst nog wat chatten en bellen en dan over een paar maand afspreken, of je kunt wel direct afspreken als je je daar goed bij voelt. 

Voel gewoon zelf heel goed wat jij wilt x 

Liefs 

Anoniem789 

Hey hoi, 

Ik ben zelf bi ik weet wat je bedoeld, maar de vraag is wie heeft het uit gemaakt en wat was de reden daarvoor (bijv. Dat jullie telkens ruzie hadden, of vreemd gaan) en als je haar echt mist zou ik persoonlijk eerst nog wel afspreken gewoon als vrienden en later misschien als jullie beiden een goede reden hebben om weer bij elkaar te komen en jullie willen het beiden weer bij elkaar gaan

Bye 😘

Hey hoi, 

Ik ben zelf bi ik weet wat je bedoeld, maar de vraag is wie heeft het uit gemaakt en wat was de reden daarvoor (bijv. Dat jullie telkens ruzie hadden, of vreemd gaan) en als je haar echt mist zou ik persoonlijk eerst nog wel afspreken gewoon als vrienden en later misschien als jullie beiden een goede reden hebben om weer bij elkaar te komen en jullie willen het beiden weer bij elkaar gaan 
bye 😘 

Hee, het is uit gegaan omdat ze  steeds jaloers werd. En ze  zat met zichzelf in de knoop en dat reageerde ze zich op mij af. En ik was daar echt wel klaar mee, want de relatie was ook niet meer gezond. Ze wilde me niet meer zoenen en deed afstand toen heb ik gevraagd  wat het probleem was. Maar ze sprak steeds ook over als het uit gaat wat dan?. En dat is niet leuk als je denk dat je relatie goed gaat. 

Dus eind conclusie is dat het nooit goed is uitgesproken n uit is gegaan. 

Hey hoi, 

bye 😘 

Hee, het is uit gegaan omdat ze  steeds jaloers werd. En ze  zat met zichzelf in de knoop en dat reageerde ze zich op mij af. En ik was daar echt wel klaar mee, want de relatie was ook niet meer gezond. Ze wilde me niet meer zoenen en deed afstand toen heb ik gevraagd  wat het probleem was. Maar ze sprak steeds ook over als het uit gaat wat dan?. En dat is niet leuk als je denk dat je relatie goed gaat. 

Dus eind conclusie is dat het nooit goed is uitgesproken n uit is gegaan. 

Dan zou ik het ook wel even uitpraten. 

En zoals @Anoniem789 zegt, doe wat goed voelt 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer