Skip to main content

Dringend advies nodig over liefdesproblemen!

• May 4, 2025
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Forum|alt.badge.img

(niet de echte namen btw)
lieve, lieve ,Sarah,
We zijn zo anders maar te gelijk zijn we hetzelfde. Jij als zon zo krachtig en fel, met een sterke mening en altijd vrolijk tegen wie of wat je maar tegenkomt. Ik als maan stil en zorgzaam zo mooi maar toch zo anders, maar de zon is pas mooi als je de maan ook  hebt ontmoet, als je hebt gevoeld hoe het is als de zon niet schijnt, merk je pas dat de maan aan de hemel eigenlijk nooit verdwijnt.
jij bent mijn zon, en ik mis jouw want zonder jou kan ik niet schijnen
jij bent altijd het hoogtepunt van mijn dag
je bent het puntje licht in het donker
De bloem tussen de dorens
De ster tussen de wolken
Sarah, ik wil jou zo graag.  Niet om je te eigenen maar om mooie momenten met je te maken van je te houden, samen te lachten, dromen en soms misschien wel te huilen
Omdat jij altijd het hoogte punt van mijn dag zal zijn.
ik had je 1,5 jaar geleden ontmoet je was geweldig alsof ik eindelijk het stukje had gevonden dat bij mij mist.
 elke keer als je weer gaat praten over je type, over knappe jongens wil ik eigenlijk toch gewoon zeggen.
jij bent mij type Sarah,
jij
voor mij ben jij het.
Nu besef ik me dat je nooit van mij zal kunnen houden
maar jij zal mij nooit zien als een van hen
en dat allemaal omdat ik geen jongen ben

haha ja dat is hoe je liefde zou moeten uitdrukken toch?!
ik vind haar al voor 1,5 jaar leuk en nu bijna 2 maar het begint steeds een stukje te vervagen alsof het voelt dat dat toch nooit onze realiteit zal zijn.
lieve Sarah,
zal ik haar toch maar ooit vertellen wat ik voel, maar ik wil onze vriendschap niet verliezen, ik wil niet dat het minder word dan dat het nu is voor die ene kans dat het ooit veel meer zal worden?

ik weet echt niet wat ik moet doen dus heb jullie advies nodig

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 7, 2025

Ik weet nog steeds niet of ik het zal vertellen??
laat alsjeblief een reactie achter met jullie advies