Vraag

Dramaaaaaaaa

  • 18 October 2023
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Ik wist niet of ik dit bij emotionele problemen en gevoelens moest zetten ofz maar ik doe het gwn hier.

ok dus ik heb school drama (alweer). dus ik vind zegmaar iemand leuk, we noemen hem ff appel ofz lol. maar dus zegmaar mn mandarijn (mn vriendin) vind hem ook leuk, ik vond hem al langer leuk dan haar maar had dat haar nooit verteld maar zij mij wel. nou appel vind mij zegmaar leuk en heeft me vk gevraagd maar als ik ja tegen hem zeg lijk ik op die persoon die metten achter de mensen gaat die haar vriendinnen al leuk vinden. wat moet ik doen??


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

moeilijke situatie! miss kan je met je vriendin gaan praten en het haar uitleggen. en ja ik weet nie hoe oud je bent enz maar als je verliefd op hem bent waarom zou je dan geen ja zeggen? (zegt de meid die nog nooit een relatie in haar hele bestaan heeft gehad) wat je uit eindelijk gaat doen is je eigen keuze maar suc6<3

(laat je later weten hoe het is gegaan?)

Reputatie 7
Badge +11

Ik sluit me aan bij @anoniemia, als je verliefd op hem bent, moet je gewoon ja zeggen, en dan kan je het je vriendin uitleggen. Als ze dan bos op je wordt, dan is het geen goede vriendin lijkt mij. Verder kan ik ook niet meer zeggen, want ik heb ook nog nooit een relatie gehad😅

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 2
Badge

Ik ben het eens met de andere reacties hier. Als jullie verliefd zijn op elkaar dan moet je er gewoon voor gaan. Ik zou met je vriendin praten en het haar uitleggen en als ze het niet begrijpt of tussen jullie in wil komen is het niet zo’n goede vriendin. Probeer haar zo min mogelijk te kwetsen, maar je hoeft in dit geval je eigen gevoelens voor appel niet opzij te zetten omwille van de gevoelens van je vriendin.  Success! 

Reageer