Skip to main content

dodelijke notenallergie en relatie

• August 7, 2025
  • 5 reacties
  • 86 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hoi! Ik ben een meisje van 14 en ik heb dodelijke notenallergie, ik zou zo graag een leuk vriendje willen maar dan zou ik niet met hem kunnen zoenen want de kans is dan 100% dat ik STERF (als hij noten heeft gegeten die dag of de afgelopen dagen daarvoor) en dat vind ik zo’n struggle dus ik zou gewoon het liefste een leuke jongen hebben die ook notenallergie heeft ! Maar ja waar vind je die 😔

5 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Hey! Dat is wel echt uitkijken dan. En als hij er rekening mee houd en ook geen noten of dingen waar dat in zit eet? Of is dat dan toch gevaarlijk? Ik hoop niet dat ik nu een domme vraag stel hoor 🫣. Is er misschien ook een patiënten vereniging voor lotgenoten of een socials iets waar je mensen kunt ontmoeten met hetzelfde? Dat zou ook fijn en veilig zijn. Ook voor andere vragen waar je dan mee zit. Het zou super zijn als je daar iemand tegen kwam 🥰

Liefs, Tover xxx

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 7, 2025

Ik denk dat het niet snel gebeurt dat je er aan dood gaat als hij het gegeten heeft  het is alleen als je het zelf eet zo is dat bij een vriendin van mij zei heeft het ook maar haar vriend mag gewoon nooten eten alleen mag niet in zijn mond zitten  maar als hij leeg is tongt ze gewoon en ze leeft nog 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Misschien kan je ook van te voren overleggen met die jongen dat hij geen noten van te voren gaat eten. Dan moet het goed komen :)

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 7, 2025

Ja dat is bij je vriendin zo , helaas heb ik een HEFTIGE notenallergie waarbij sporen mij kunnen doden . :(

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 18, 2025

Een echt lief en leuk vriendje begrijpt je gewoon en houd er rekening mee!

Maar ik begrijp je wel!

Liefs yoyo