Docent kijkt mij heel lang aan! Super eng. Lees voor meer

  • 12 September 2022
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heeyyy, ik ben een meisje van 15 jaar en zit nu in gymnasium 4.

 

Vorig jaar had ik natuurkunde van een mannelijke docent, en dit jaar heb ik hem weer. Vorig jaar in begin periode 4 zat ik langs mijn vriendin en er zaten 2 rijen achter ons niemand. Meer dan de helft van de lestijd keek de docent onze kant heen. Het was naar ons, want niemand anders zat er in de buurt om naar te kijken. Ik voelde me heel ongemakkelijk, maar misschien was het omdat ik een goede leerling was die aantekeningen maakte. Maar ik maakte nooit huiswerk, dus zo goed bezig was ik ook weer niet. Wel waren mijn cijfers rond de 7,5.

Dit jaar heb ik hem dus weer en ik zit alleen, omdat onze klassen helemaal zijn gehusseld en ik niemand ken en de rest al vrienden heeft (ik ben niet goed met contacten maken en er zitten ook 5 kinderen bij mij in de klas die mij in de eerste hebben gepest). Dus ik zit helemaal alleen. Niemand naast, voor of achter mij. En wederom kijkt hij weer naar mij bijna het hele lesuur. Ik word hier zo ongemakkelijk van en word helemaal rood. Dit vind ik niet echt normaal! Hij heeft sinds kort een vriendin en is 40. Ik val echt niet op hem, dus ik geef hem ook niet zulke indrukken. 

Vandaag had ik biologie en ik had er dus met een andere vriendin van mij over die bij bio wel bij mij in de klas zit. Onze bio leraar (lees eerste topic, want i really like him) die heeft "perongelijk” ons gesprek opgevangen en vroeg wat er aan de hand is. Ik zat te twijfelen of ik het hem ging vertellen, maar toch deed ik het. Hij vroeg ook om welke docent het ging, dus dat zei ik ook. Toen zei hij dat ik het even moest aankijken en het eventueel aan hem terug moet koppelen als het zo blijft.

 

Ik vind dit echt verre van fijn! Kan iemand mij helpen of iets? Ik moest namelijk ook echt ff nog ergens mijn verhaal kwijt en ik was benieuwd of jullie ook zoiets hebben meegemaakt. Ik hoor het graag ;)))

 

Groetjes


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hey,

Ik heb dit zelf nooit meegemaakt, maar ik snap zeker dat het vervelend is. Als dit mij zou gebeuren, zou ik al vrij snel naar die natuurkunde docent gaan en vragen of hij je inderdaad steeds aan zit te kijken en waarom. Ik snap dat dit misschien zeer ongemakkelijk is, maar het is denk ik gewoon de meest logische oplossing.

Hoop dat het helpt 

Groetjes van Samuel

Badge

Ik zou zeggen, roep brutaal door de klas heen Waarom kijkt u mij steeds aan?! Misschien helpt dat wel. Als je dat niet durft kan je altijd na de les naar hem toe lopen of hem mailen. Laat je later weten hoe het gegaan is?

Reputatie 2
Badge

Heyyy @Samuel020 en @Anonyminus , Ik heb t hem gevraagd na de les, maar hij ontkende alles, wat ik eig al dacht. Nu weet k dus niet wat k moet doen, want hij kijkt mij nog steeds aan. Ik voel me er niet fijn bij. 

Reageer