Discussies en kleine ruzies met vriendin

  • 3 March 2021
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb sinds kort een relatie, leuke meid smoor verliefd enzo maar we hebben de laatste tijd veel discussies over alles en nog wat. Ook heb ik het gevoel dat ze meer contact en omgaat met haar vrienden. Kan iemand even zeggen wat ik hier mee moet?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Met haar hierover praten. Zeggen wat je merkt, voelt en denkt. Miss heeft zij er een reden voor of miss had ze het niet door. Zij kan dan ook rekening met jou houden.

Hi Anoimio,

Sinds kort heb je een relatie en de laatste tijd heb je veel meer ruzie/discussie.
Ondanks dat dit natuurlijk heel vervelend is, klinkt het wel “gezond.”

Aan het begin ben je natuurlijk smoorverliefd, je moet elkaar nog leren ontdekken en echt kennen. Je hebt nog de hartjes voor je ogen en hopelijk blijven die nog, maar je zult ook merken dat het niet alleen maar rozengeur en maneschijn is.

Een relatie komt van twee kanten, je hebt allebei normen, waarden en grenzen. Jullie zullen niet over alles hetzelfde denken. Dat er dan discussie ontstaat is ook heel begrijpelijk.

Voor jou is het nu lastig dat ze ook met haar vrienden omgaat, maar het is voor haar en voor jouw wel goed. De wereld is groter dan jullie twee. Het is juist goed om ook met anderen op te trekken en niet alleen gefocust te blijven op jullie tweeën. Dat houdt je waarschijnlijk niet vol.

Je kunt wel tegen haar zeggen wat je ervan vind en wat je graag anders zou willen. Het is belangrijk om goed je eigen grenzen aan te geven, maar ook open te staan voor die van de ander. Het zal een weg zijn van zoeken naar elkaar en compromissen.

Groetjes,
Simply Me

 

Reageer