Skip to main content

Hoii! Het is niet zo dat ik over mijn crush heen ben, maar ik heb in ieder geval geen verdriet meer! En nou gaan we komende dinsdag dus een ijsje halen! Het is niet dat ik verwacht dat ze me daardoor opeens leu vindt ofzo, maar ik heb er dus wel echt heel erg zin in! Nou ja dat wou ik dus even kwijt… Ohja, heeft iemand nog tips zodat ik het niet ga verpesten? Bedankt!!

Hey!  Waarom ben je bang om het te verpesten?  Wees gewoon aardig en gezellig, en jezelf. Dan kan er niks mis gaan toch?  Veel plezier!!
liefs Tover xxx

Eens met @Tover01  Lekker jezelf zijn. Veel plezier.

Ja, maar ik ben zo bang dat iets verkeerds zeg ofzo, want daar heb een heel vervelend talent in. Ohja, nog een vraagje: Moet ik betalen? Want ik wil niet dat ze denkt dat ik me voor haar uitsloof maar ik wil wel zegmaar gentleman zijn😁

Hoi @Ikweetgeennaam321 

Als ik jou was zou ik doen dat jullie allebei betalen wat je gekocht hebt. Dus ook niet de rekening splitsten.

For example:

Zij heeft een ijsje met 1 bolletje gekozen. Die kost €1,70. Jij kiest voor een ijsje van €3 voor 2 bolletjes. Dan betaal jij dus €3 en zij betaald €1,70. Je kunt best doen dat jij het eerst betaald, maar dat zij jou €1,70 terugbetaald.

Dat lijkt me de beste optie.

​​Liefs @NoahLovesYou 

Oké bedankt!!

hey @Ikweetgeennaam321 

Wat leuk dat je dinsdag met je crush op date gaat!

Ik ben zelf een meisje en als een jongen mij zou vragen om mijn eigen ijsje te betalen of te splitten zou ik dit gierig vinden overkomen, of ik zou denken dat het alleen vriendschappelijk is. Ik zou zeggen gewoon voor haar betalen zodat ze zich ook speciaal voelt

Ja maar ik heb haar een paar weken geleden gavraagd en ze zei nee. Ook toen ik vroeg of ze een ijsje wilde halen zei ze: “Gewoon als vrienden? Dan ja hoor.” Dus ik weet het niet...

(Sorry voor dat gigantisch Wiskunde monoloogje) XD

Liefs @NoahLovesYou 

Nog minder dan 1 daggggg!!!! Ik heb er echt zo veel zin innn

@NoahLovesYou Hahah ik snapte het heel goed hoor! Het maakt je uitleg juist duidelijk!

Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat!

Ik ben zeer benieuwd!

(Kijken of m'n plannetje werkt)

Liefs @NoahLovesYou 

Hey! Veel plezier!! Gaat vast super leuk worden!! 

Liefs Tover xxx

Hoe is het gegaan?

Liefs @NoahLovesYou 

Het ging echt heel slecht😭 Bedankt @NoahLovesYou maar ik wil het er eigenlijk liever niet over hebben… Als ik er aan toe ben zeg ik het wel.

Wat jammer!

Ik hoor wel van je.

Liefs @NoahLovesYou 

Hoii @NoahLovesYou , oké we gingen dus dat ijsje halen, was dat ding gesloten, die ging pas om 5 uur open. Dus gingen we nog eventjes op een bankje zitten. We zitten samen op sport en we hadden daarna training, dus we hadden onze sporttassen mee. We gingen op dat bankje zitten en zij zet haar tas tussen ons in en ging helemaal aan de andere kant van het bankje zitten! Ik bedoel dat is toch best afstandelijk? Toen maakte ik een snap van ons samen en liet die zien aan haar. Maar ik was vergeten dat haar snapchat naam er dan bij staat! En dat is een koosnaam de ik heb bedacht met heel veel hartjes! En volgensmij dacht ze dat ik over haar heen was, want ik zag haar blik veranderen toen ze het zag, en die blik werd niet heel erg vrolijk! Ze is volgensmij niet boos op me ofzo maar ze vindt het ook niet heel erg leuk… Ze is er gelukkig niet over begonnen! En na de training geven we altijd nog even een halve knuffel om afscheid te nemen, dus wou ik dat ook weer doen en ze negeerde het gewoon volledig!! Nu hebben we weer nog een training gehad en toen was het iets minder maar nogsteeds wel… Dusja dat is het eigenlijk...

Wat jammer!

1 tip: Pas haar snapnaam aan!

Dan krijg je dit niet nog een keer.

Probeer er in ieder geval aan te denken dat ze nog wel vrienden wil blijven.

Liefs @NoahLovesYou 

Maar waarom is ze dan zo afstandelijk?

Dat hebben mensen soms gewoon. Als er iets is dat niet prettig is ofzo dan reageren ze op deze manier.

Soms zijn mensen een persoon ook gewoon even zat.

Liefs @NoahLovesYou 

Wat heb ik verkeerd gedaan dat ze me zo zat is dan?

Niks. Als je kijkt naar wat ze doet kan je ook bedenken dat ze niet de ware is voor jou.

Richt je op de toekomst!

Die heeft nog heel veel moelijkheden.

Liefs @NoahLovesYou 

Reageer