Hoii! Het is niet zo dat ik over mijn crush heen ben, maar ik heb in ieder geval geen verdriet meer! En nou gaan we komende dinsdag dus een ijsje halen! Het is niet dat ik verwacht dat ze me daardoor opeens leu vindt ofzo, maar ik heb er dus wel echt heel erg zin in! Nou ja dat wou ik dus even kwijt… Ohja, heeft iemand nog tips zodat ik het niet ga verpesten? Bedankt!!
Hey! Waarom ben je bang om het te verpesten? Wees gewoon aardig en gezellig, en jezelf. Dan kan er niks mis gaan toch? Veel plezier!!
liefs Tover xxx
Eens met
Ja, maar ik ben zo bang dat iets verkeerds zeg ofzo, want daar heb een heel vervelend talent in. Ohja, nog een vraagje: Moet ik betalen? Want ik wil niet dat ze denkt dat ik me voor haar uitsloof maar ik wil wel zegmaar gentleman zijn
Hoi
Als ik jou was zou ik doen dat jullie allebei betalen wat je gekocht hebt. Dus ook niet de rekening splitsten.
For example:
Zij heeft een ijsje met 1 bolletje gekozen. Die kost €1,70. Jij kiest voor een ijsje van €3 voor 2 bolletjes. Dan betaal jij dus €3 en zij betaald €1,70. Je kunt best doen dat jij het eerst betaald, maar dat zij jou €1,70 terugbetaald.
Dat lijkt me de beste optie.
Liefs
Oké bedankt!!
hey
Wat leuk dat je dinsdag met je crush op date gaat!
Ik ben zelf een meisje en als een jongen mij zou vragen om mijn eigen ijsje te betalen of te splitten zou ik dit gierig vinden overkomen, of ik zou denken dat het alleen vriendschappelijk is. Ik zou zeggen gewoon voor haar betalen zodat ze zich ook speciaal voelt
Ja maar ik heb haar een paar weken geleden gavraagd en ze zei nee. Ook toen ik vroeg of ze een ijsje wilde halen zei ze: “Gewoon als vrienden? Dan ja hoor.” Dus ik weet het niet...
(Sorry voor dat gigantisch Wiskunde monoloogje) XD
Liefs
Nog minder dan 1 daggggg!!!! Ik heb er echt zo veel zin innn
Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat!
Ik ben zeer benieuwd!
(Kijken of m'n plannetje werkt)
Liefs
Hey! Veel plezier!! Gaat vast super leuk worden!!
Liefs Tover xxx
Hoe is het gegaan?
Liefs
Het ging echt heel slecht Bedankt
Wat jammer!
Ik hoor wel van je.
Liefs
Hoii
Wat jammer!
1 tip: Pas haar snapnaam aan!
Dan krijg je dit niet nog een keer.
Probeer er in ieder geval aan te denken dat ze nog wel vrienden wil blijven.
Liefs
Maar waarom is ze dan zo afstandelijk?
Dat hebben mensen soms gewoon. Als er iets is dat niet prettig is ofzo dan reageren ze op deze manier.
Soms zijn mensen een persoon ook gewoon even zat.
Liefs
Wat heb ik verkeerd gedaan dat ze me zo zat is dan?
Niks. Als je kijkt naar wat ze doet kan je ook bedenken dat ze niet de ware is voor jou.
Richt je op de toekomst!
Die heeft nog heel veel moelijkheden.
Liefs
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.