Vraag

dingen delen in een relatie

  • 3 December 2020
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Delen jullie geheimen en andere dingen met je partner?

want ik doe dat wel en is dat raar?


5 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Ikzelf vind het wel normaal dat je dingen kunt en mag delen. Ik zou jou daarom niet willen klassificeren onder te groep van “raar”.

 

Als de groep 'raar' al zou bestaan.. dat is iets wat wij als mensen er van maken, anderen oordelen om onszelf beter te voelen.

Mij lijkt het juist goed en fijn om zulke dingen te bespreken, ik zou het in ieder geval wel doen.

Laat ik het zo zeggen.

In een goede relatie deel je dingen met elkaar, het spreekt van vertrouwen

Maar je hoeft niet alles te delen, het is ook heel normaal om geheimen te hebben

Hi

Ik ben zelf ook in een relatie en we delen best veel dingen met elkaar. Het is goed en fijn om dingen van elkaar te weten zodat je je partner kunt steunen en helpen als dat nodig is. En het bouwt ook vertrouwen op. En vertrouwen is in mijn ogen het aller belangrijkste in een relatie. En liefde ook natuurlijk.

Je hoeft niet alles te delen zoals Angovis al zei. Sommige dingen wil je liever voor jezelf houden en dat is prima! Zoals ik zal me vriendin niet vertellen dat ik nu op de kindertelefoon actief ben. Het is mijn geheimpje. En zo zal zij ook wel geheimpjes hebben die ze niet wilt delen. 

-StoryTeller

Ik deel echt bijna alles met mijn vriendje…. het enige wat ik niet deel met hem is de meer sexuele onderwerpen omdat die mij nogal weleens oncomfertabel maken, maar voor de rest delen wij vrijwel alles 

Reageer