Vraag

dilemma met vriend

  • 21 January 2024
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

hoi hoi, ik heb nu ongv een maandje een vriend, ik hou heel veel van me, ik zag laast op z´n telefoon een datingsapp, toen ik het zag had hij het wel gelijk vw. maar, hij vind het niet fijn als ik met jongens uit me klas op me snap heb. en hij wilt ook niet dat ik met andere jongens praat. Is dat gwn normaal of toch een beetje apart?? laat het me weten <3 

kusss


2 reacties

Hoi Anoniem_meisje123,

Ik heb niet veel ervaring met liefde, maar ik vind het persoonlijk wel een beetje apart dat hij niet wil dat je andere jongens op snap hebt of dat je uberhaupt met andere jongens praat.  Het kan zijn dat hij gewoon jaloers is. Dat is best normaal. Ik zou er wel op letten dat hij dat niet helemaal gaat bepalen voor jou. Het is jou leven en de datingapp zou ik het wel over hebben. Het beste wat ik denk wat je kan doen is gewoon met hem praten en als dat niet lukt kan je een brief schrijven🙂. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Dierenvriendin

Badge

Heyyy, ik heb zelf een al 1,5 jaar een vriendje. Weet jij of hij dat vaker doet?  Zelf voelde ik de behoefte ook niet om veel met andere jongens te appen dus weet ik niet zo goed hoe dat bij andere gaat. Als je het idee hebt dat hij veel stiekem doet zal ik proberen om daar over met hem te hebben, als je nog vragen heb hoor ik het  graag!

 

xxx

Reageer