Skip to main content

Hallo allemaal 

Ik heb sinds kort een vriendin die nogal mollig is.

Ze vind het fijn als we allebij dik zijn dus moet ik veel eten. Ze zit vaak aan me buikje en ze vind het ook beter voor de sex. Wat vinden jullie hiervan?

Ik vind het eerlijk gezged raar maar ik denk dta ik weet waarom ze dit wil: Ze is onzeker maar heeft geen zin om te veranderen! Ben jij zelf best slank?

Tja het kan een fetisj ofzo zijn, maar ik denk eerder dat het aan haar onzekerheid ligt. Misschien wil ze dat je dikker wordt dan haar, zodat ze in vergelijking dan minder dik is, en kan ze zeggen, zie je wel:hij is dikker. Ik zou gewoon het gesprek met haar aan gaan en haar vragen wat de reden is hiervan, zeg dan hoe je er zelf bij voelt ('’ik vind mezelf slanker mooier/ voller zijn maakt me onzeker'’ als je je er niet fijn bij voelt. 

persoonlijk vind ik het wel vreemd van haar, maar ik denk echt dat het te wijten is aan haar onzekerheden over haar lichaam. Misschien is het dan een idee om een '’pauze'’ in te lassen zodat ze eerst aan zichzelf kan werken voor ze een relatie ingaat.Hiermee bedoel ik niet zozeer afvallen, maar dat ze zorgt dat ze zelfverzekerder word en tevreden met zichzelf is, accepteerd dat iedereen een ander lichaam heeft, en dat ze goed is zoals ze is.  Want anderen feeden werkt natuurlijk niet, daar wordt niemand beter van. 

joejoe 

hekkie

Reageer