Skip to main content

Heey,

toen ik in de eerste klas zat was er een jongen en hij vond me leuk leuk. Ik heb hem afgewezen omdat ik bang was andere er van zouden denken. We bleven vrienden we snappen veel via snaptchat maar als we elkaar zien op school durfen we elkaar niet eens aan te kijken. Een tijdje zag ik hem als mijn beste vriend maar ik heb het gevoel dat ik gevoelens krijg. Zijn inerlijk zo zo leuk maar zijn uiterlijk iets minder. We zitten nu allebij in een andere klas en ik ben bang dat als ik nu zeg dat ik hem leuk vind dat dan de hele school het weet. En als ik hem niet meer leuk vind hoop ik nog wel vrienden te blijven. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen.

Je zegt dat je goed met hem kan praten, als je het wil vertellen kan je dat dus met hem privé doen, dat zou ik wel in het echt doen, dat is een stuk persoonlijker en zal hij vast waarderen. Als je het alleen wil bespreken en niet direct een relatie aan wil gaan kan je vragen of hij het stil wil houden, dan is er verder niemand die het zal weten. Waardoor komt het dat jullie in het echt zo weinig praten? Zijn jullie beiden te afwachtend of wat is het?

Groetjes Lucas 


Reageer