Skip to main content

die ene jongen uit mn klas

• October 6, 2025
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

hey people. effe een leuke story time over mijn vreselijke liefdes ervaringen. zodat je weet dat het altijd erger kan.

alright, er was dus zo’n jongen in de eerste (ik/we zitten nu in de vierde), we noemen hem T. we zaten bij elkaar in de klas (nu nog steeds) en echt iedereen in onze klas vond dat T en ik een koppel moesten vormen.

ik vond dat wel gwn grappig maar verder deed ik er nikks mee. eigenlijk was het laatste waar ik mee bezig was, was jongens.

anyways, T en ik gingen elkaar gwn appen. want hij was gwn grappig en aardig. en op een dag kwamen we op het topic “crushes”. ik vroeg van: heb jij een crush? T zei; ja. nou ik gaf hem daarna drie namen en hij zou zeggen of zijn crush er tussen zou zitten. ik gaf mijn naam, en 2 namen van vrienden. 

T zei dat zijn crush er tussen zat. toen ik vroeg wie, appte hij; iemand met de S.E.L.I.N.E (niet mn echte naam mr you get the point) ik helemaal freakout hebben. want ja, ik zag m gwn als vriend enzo. 

mr mijn dumb ass maakte dus een screenshot van zijn “confesion” en stuurde het in de klassen groeps app…

let that sink in

anyways, lmk of jullie mischien pt 2 willen want deze story is nog lang niet klaar! hellaas

kusjes van mij!

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 6, 2025

Hey! Ja continue 😉 ben benieuwd! Liefs Tover xxx

• October 6, 2025

alr people part 2. 

ik had dus dat gesprek in de klassen groeps app gestuurd. super dom natuurlijk! super veel spijt van!

vond hij niet zo leuk natuurlijk… ja duh, niemand zou dat leuk vinden. gelukkig waaide het snel weer over en viel eigenlijk niemand hem er mee lastig daarna.

time jump naar de 3de. ik vind hem nu leuk. ws vanwege hormonen en zijn enorme glowup. (like wow i apreciate) mr ja dat was echt super kut voor mij want de kans dat T me nog leuk zou vinden na wat ik had gedaan in de eerste was echt zo laag…

mn vrienden die vinden m trouwens heel stom. ik weet niet waarom. mr t was echt iritant want dan zat ik gewoon te giechelen van: wow T appte me! en dan doen ze niet enthousiast terug. like for real? wat heb je daar aan? 

anyways wij moesten Cambridge exam doen (dat is een soort speciale Engels toets als je tweetalig doet) en we moesten ook een speaking exam doen. wij moesten met zijn tweeën (onze beide achter namen beginnen met een H dus dat helpt) dus toen moeste we in de gang zitten. en toen liep er zo'n man langs en T zei: help, dat was de vader van mn ex.

LIKE EXCUSE ME WHAT?!

kus kus guys, ik schrijf pt 3 wel morgen want ik heb eigenlijk toetsen om voor te leren :) 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 7, 2025

Wat leuk!

xx liefs Wolf 🐺