Vraag

deze week mijn eerste date

  • 15 April 2024
  • 7 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hee

ik heb ergens deze week wss woensdag mijn allereerste date ooit..

ik ben oprecht nog nooit zo zenuwachtig geweest, hij is 18 en ik ben 15 dus hij heeft ook veel meer ervaring met meiden. Ik heb nognooit gezoend en hij heeft al seks gehad. (Hij heeft gezegt van: maar ik ga er vanuit dat ik echt al veel meer ervaring dan jou heb op het gebied van seks). Toen heb ik gewoon gezegd van ja maar eigenlijk ben ik het nog niet van plan en toen zei hij dat hij dat snapte. Maar toch ben ik heeeel zenuwachtig want hij weet al een beetje hoe het gaat zijn enzo. Mijn ouders heb ik het nog niet verteld omdat hij 18 is natuurlijk, ik ben van plan om hun het te vertellen als ik 16 ben en dat is volgende maand.. maar opzich als hij wilt zoenen vind ik dat wel prima maar ik heb het nog nooit gedaan.

maar heeft iemand tips? Ik ben echt al 3 dagen lang 24/7 gespannen en mijn eetlust is ook gwn weg van de zenuwen.


7 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Wees wel voorzichtig, als er wel seksueel gebruik word gemaakt, kan je naar de politie gaan. Daten met minderjarige mag eig niet. Tenzij jij het ook wilt. Maar wees voorzichtig, je weet niet echt wat ze willen.

Reputatie 2
Badge +2

Wees wel voorzichtig, als er wel seksueel gebruik word gemaakt, kan je naar de politie gaan. Daten met minderjarige mag eig niet. Tenzij jij het ook wilt. Maar wees voorzichtig, je weet niet echt wat ze willen.

Ik wil het wel maar vind het alsnog gwn heel spannend

Reputatie 7
Badge +5

Gewoon genieten van de date! Het is je eerste date en dat is een ervaring die je niet moet vergeten op een positieve manier, aks het misgaat dan zou het zo zonde zijn. Dus probeer er gewoon ervan te genieten en wat later gebeurt zie je dan wel.

Reputatie 6
Badge +1

Succes nog!!

Reputatie 2
Badge +2

Succes nog!!

Dankjeee

we hebben vanavond afgesproken ik ben minder nerveus dan ik dacht maar nogsteeds wel heel nerveus aaa

maarja ik geef straks update

Reputatie 6
Badge +1

Fijnn, kan niet wachten hoe t ging. Veel plezier nog!!

Reputatie 2
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

Het is echt best wel goed gegaan

hij had ook eten meegenomen en eerst gingen we ff buiten wat drinken en dat opchappen. Het ging heel goed maar toen kwamen zn vrienden opeens opdagen en helemaal kloten maarja toen gingen ze even rookpauze nemen en toen werd het wel weer gezellig

hij wou eig nog even een biertje drinken maar toen belde me vader me waar ik bleef dus toen moest ik naar huis.

we gaan nog een keer op date ik ben zo opgelucht

Reageer