Skip to main content

Hoi hoi,

 Nou, ik ben een 15 jarige jongen die een relatie had met een meisje van 16. We hadden een heel leuk relatie, geen problemen, helemaal niks tot dat ze me vertelde dat ze met een jongen in de McDonalds werkt die steeds naar haar knip oogt. Ze zei dat ze me echt niet zou verlaten voor hem en dat het een fuckboy is. Paar dagen erna begon ze een week lang afstandelijk te doen tegen mij. Ze negeerde me soms. Toen ik vroeg wat er aan de hand is zei ze dat ze twijfelde tussen mij en die jongen. Eindstand: ik heb het uitgemaakt na wat gesprekken, alleen om haar op haar gemak te laten voelen. Ze had geen relatie met hem maar ze zei dat die joch bij haar “aandrang” en dat hij haar privé plekken heeft aangeraakt. Een week later komt ze erachter dat die jongen in een zware instelling zit en dus mag ze geen contact meer met hem van haar moeder. Ze zei dat ze me mistte en het een dom fout noemt van haar. Nou, ik zat heel erg te twijfelen over of ik haar moet vergeven en weer een relatie met haar aan moet. Letterlijk iedereen heeft me geadviseerd om het niet te doen maar ik deed het toch, ik kan haar niet zo verdrietig zien en ik vind haar nog altijd heel leuk. Natuurlijk werd ik wel boos op haar over wat er gebeurde met die jongen maar ja. Vandaag heb ik haar weer gevraagd doormiddel van een lange tekst. Ze heeft gehuild en zei dat t ni meer zal gebeuren. Ik heb het aan mijn vrienden verteld en die vinden mij een sukkel dat ik haar heb vergeven.  Ze zeggen dat ze er niks inzien en dat het zo opnieuw kan gebeuren. Dit allemaal heeft me depressief en verdrietig gemaakt. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik hoop dat ik een reactie zal zien.

 

mvg, ik 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.


Reageer